لیگ فوتسال نونهالان استان گیلان / سومی به مهرعظام رسید

تیم فوتسال دختران مهرعظام رشت در اولین حضور خود در لیگ فوتسال نونهالان استان گیلان با برتری در دیدار رده‌بندی عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛بعد از حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان  کانون رشت باشگاه مهرعظام در مسابقات فوتسال استان گیلان، این‌بار نوبت به تیم نونهالان دختر رسید تا در مسابقات این استان، با رقبای خود به رقابت بپردازد.

در پایان این رقابت‌ها که با حضور 7 تیم و به مدت دو روز برگزار شد، تیم فوتسال نونهالان مهرعظام رشت با برتری در دیدار رده‌بندی به عنوان سوم رسید.

مسابقات فوتسال نونهالان استان گیلان در حالی روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که تیم‌های مهرعظام و هیات فوتبال بندرانزلی در دیدار رده‌بندی با هم روبرو شدند و تیم‌های هیات فوتبال رشت و پارگوم تالش هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند. در پایان این دو مسابقه تیم نونهالان مهرعظام در اولین تجربه خود با نتیجه 2 بر 1 مقابل هیات فوتبال بندرانزلی به برتری رسیدند تا به عنوان سومی مسابقات دست پیدا کند.

هیات فوتبال رشت هم با نتیجه 2 بر 1 پارگوم تالش را شکست داد تا قهرمان مسابقات شود.

مسابقات لیگ برتر فوتسال نونهالان با حضور ۷ تیم در دو گروه 4 و 3 تیمی برگزار شد که تیم مهرعظام به عنوان تیم اول گروه خود به جمه 4 تیم برتر مسابقات راه یافته بود.   

پیش از این هم تیم‌های فوتسال نوجوانان و جوانان دختر کانون رشت باشگاه مهرعظام در مسابقات لیگ استان گیلان به میدان رفته بودند که هر دو به عنوان نایب قهرمانی رسیده بودند.

 


اخبار روز

سایر