هفته بدون شکست برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در  حالی پیگیری شد که کانون مهرعظام مسابقات این هفته را بدون باخت پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پایه بیرجند با برگزاری 44 مسابقه، در پنج رده سنی 8، 9، 10، 11 و 12سال پیگیری شد. نکته قابل توجه رقابت‌های این هفته، این است که تیم‌های مهرعظام بیرجند بدون اینکه شکستی را متحمل شوند به کار خود پایان دادند. 

مهرعظام در این هفته شش مسابقه داشتند که در پایان چهار برد و دو تساوی را در کارنامه خود ثبت کردند. مهرعظامی‌ها در این شش مسابقه 15 گل به ثمر رساندند و فقط سه گل را دریافت کردند تا بهترین عملکرد را در این 20 هفته که از مسابقات گذشته است، داشته باشند.

در مسابقات رده سنی هشت سال، بازیکنان مهرعظام یک مسابقه را برگزار کردند که تیم فوتبال مهرعظام با نتیجه سه بر صفر تیم سپاهان را شکست داد.

رقابت‌های رده سنی ۹ سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند یک پیروزی ارزشمند به دست آورد. در این رده مهرعظام با برتری سه بر صفر مقابل پدیده دومین برد این هفته را ثبت کرد.

در رده سنی ۱۰ سال مهرعظامی‌ها با نتیجه پنج برصفر به برتری رسیدند تا هفته درخشان نمایندگان این باشگاه ادامه داشته باشد.

مسابقات رده ۱۱ سال نیز در حالی برگزار شد که مهرعظام صاحب یک برد و یک تساوی شد. این تیم یک بار در لیگ یک به مصاف پیروزی رفت و با یک گل به برتری رسید. در لیگ برتر هم مقابل همین تیم پیروزی قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه یک بر یک تمام شد.

آخرین مسابقه مهرعظام بیرجند در رده سنی ۱۲ سال برگزار شد که این مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسید. در این دیدار تیم مهرعظام با ابومسلم دو بر دو مساوی کرد.   

اخبار روز

سایر