قرعه کشی لیگ برتر فوتسال نونهالان و نوجوانان گیلان / دختران مهرعظام رقبای خود را شناختند

دختران کانون رشت باشگاه مهرعظام حریفان خود را در لیگ برتر فوتسال استان گیلان رده سنی نونهالان و نوجوانان شناختند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان استان گیلان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و دختران مهرعظام رشت حریفان خود را شناختند.

در مسابقات رده سنی نونهالان هفت تیم حضور دارند که در دو گروه چهار و سه تیمی قرار گرفتند به این ترتیب که مهرعظام رشت در گروه B با تیم‌های امید کوچصفهان و پارگوم تالش همگروه است. در گروه A این رقابت‌ها هم چهار تیم هیات فوتبال رشت، هیات فوتبال انزلی، هیات فوتبال سیاهکل و هیات فوتبال لاهیجان حضور دارند.

هفته اول لیگ برتر فوتسال دختران استان گیلان در رده سنی نونهالان، 30 آذر برگزار می‌شود که مهرعظام رشت در اولین مسابقه به مصاف پارگوم تالش می‌رود.

در رده سنی نوجوانان هم شش تیم حضور دارند که در دو گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند. دختران نوجوان مهرعظام رشت در گروه A با تیم هیات فوتبال لاهیجان و هیات فوتبال رودبار هم‌گروه هستند. در گروه B هم هیات فوتبال رشت، پارگوم تالش و دختران امید کوچصفهان حضور دارند.     

لیگ برتر فوتسال نوجوانان دختر هم از 23 آذر آغاز می‌شود که در هفته اول این رقابت‌ها تیم فوتسال دختران مهرعظام رشت به مصاف هیات فوبتال لاهیجان می‌رود.


اخبار روز

سایر