ستایش مرادی: حضور در مهرعظام باعث شد به ترکیب تیم ملی برسم


یکی از سه ملی پوش مهرعظام در تیم ملی، از کانون رشت می آید. بازیکنی که حضورش در مهرعظام باعش شده تا بتواند از اردوهای انتخابی تیم ملی گذر کرده و به ترکیب اعزامی به مرحله نخست قهرمانی آسیا برسد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ ستایش مرادی هم یکی از سه مهرعظامی تیم فوتبال نوجوانان ایران بود. او تجربه دعوت شدن به اردوی تیم ملی و البته تاثیر حضور در باشگاه مهرظام در مسیر رسیدن به ترکیب نهایی را اینطور روایت می‌کند:« من اولین بار مردادماه سال 1401 به اردوی تیم ملی دعوت شدم. در اولین حضورم در اردو ضعف‌های بسیاری داشتم که پس از پیوستن به مهرعظام، خانم روحی زحمات زیادی برای من کشیدند. در کنترل توپ و دادن پاس ایرادهایی داشتم که با کمک مربیان برطرف شد و موفق شدم در دور جدید اردوها که امسال برگزار شد، از پس تمرینات بر بیایم و به ترکیب اعزامی برسم. البته مصدومیت داشتم اما به هر ترتیب خودم را به مسابقات رساندم و به همراه تیم راهی اردن شدم.»

مرادی درباره بازی اول ایران در مرحله نخست قهرمانی آسیا برابر نپال نیز می گوید:«در بازی اول خیلی استرس داشتیم و  بعد از دقیقه 70 بود که بالاخره موفق شدیم به نپال گل بزنیم. درست است که تنها 11 نفر از تیم 23 نفره ما داخل زمین بود اما همگی پشت هم بودیم. حس خوشحالی پس از آن گل و پریدن داخل زمین را نمی‌دانم چطور می‌توانم توصیف کنم. حس بسیار خوبی بود.»

او از حالا به فکر مرحله دوم مسابقات و رویارویی با رقبای قدرتمند این مرحله است:« در دور دوم مسابقات حریفان قدرتمندتری پیش رو داریم. تیم‌هایی نظیر کره جنوبی که باید شهریور ماه برابر آن‌ها به میدان برویم. به سبب محدویت‌هایی که در زمان تمرین و امکانات داریم، کارمان برابر این تیم‌های قدرتمند دشوارتر خواهد بود اما با همه این‌ها تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.»

اخبار روز

سایر