رقابت 108 تیم در فوتبال پایه خراسان جنوبی / مهرعظام با 8 برد شروع کرد

اولین دوره مسابقات فوتبال پایه لیگ استان خراسان جنوبی در حالی آغاز شده که کانون بیرجند باشگاه مهرعظام در رده‌ها و سطوح  مختلف، 13 تیم را روانه رقابت‌ها کرده است. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون بیرجند باشگاه مهرعظام که حدود 1300 عضو دارد و نزدیک به 600 نفر از این جمع را فوتبالیست‌های پسر تشکیل می‌دهند، با 13 تیم در دو سطح لیگ برتر و لیگ یک مسابقات فوتبال پایه استان خرسان جنوبی شرکت کرده است.  

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پایه خراسان جنوبی در 6 رده سنی زیر 8 سال، زیر 9 سال، زیر 10 سال، زیر 11 سال، زیر 12 سال و زیر 13 سال در حال برگزاری است و کانون بیرجند باشگاه مهرعظام در این 6 رده، 7 تیم دارد که با 79 تیم دیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.

مسابقات فوتبال لیگ یک هم در 3 رده سنی زیر  10 سال و زیر 11 و 12 سال در حال برگزاری است که مهرعظام در این 3 رده،5 تیم را روانه رقابت‌ها کرده است.

هفته اول این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی شهید سرحدی برگزار شد که تیم‌های  مهرعظام در لیگ برتر و لیگ یک ۱۱ مسابقه را پشت سر گذاشتند که صاحب ۸ برد، یک تساوی و دو باخت شدند.

رقابت‌های فوتبال پایه استان خراسان جنوبی در لیگ برتر و همچنین لیگ دسته یک با حضور ۱۰8 تیم از ۲۲ باشگاه آغاز شده است. 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...