ویدا صفری: با مهرعظام به آرزوهای بزرگی رسیدم / رویایم گلزنی برای تیم ملی فوتبال است

اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال در حالی در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود که چهار بازیکن از باشگاه مهرعظام در این اردو حضور دارند. یکی از این چهار بازیکن، ویدا صفری از کانون شیراز باشگاه مهرعظام است که برای سومین بار حضور در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کند. این فوتبالیست شیرازی از سال 1400 عضو باشگاه مهرعظام بوده و در همان سال اول عضویتش برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و حالا بعد از سومین حضورش در تمرینات تیم ملی از رسیدن به رویایی دست‌نیافتنی می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ ویدا صفری بازیکن شیرازی باشگاه مهرعظام درباره دعوت دوباره‌اش به اردوی تیم ملی می‌گوید:«بعد از حضورم در اردوی قبلی و تمریناتی که برگزار کردیم، خانم پروانه کران خسروی برای دومین مرحله اردوی تیم ملی هم از من دعوت کرد. البته سه نفر دیگر از هم تیمی‌هایمان در اردو هستند که در اردوی قبلی هم با هم بودیم.»

ویدا صفری که برای دومین‌بار پیاپی به اردوی تیم ملی دعوت شده، معتقد است عملکردش در اردوی قبلی نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کرده است:« فکر می‌کنم در تمرینات خوب بودم که خانم کران خسروی دوباره به من اعتماد کردند و به مرحله بعد اردو هم دعوت شدم. البته سال 1400 هم برای حضور در اردوی تیم ملی دختران زیر 14 سال دعوت شده بودم اما فکر می‌کنم موضوع حضورم در تیم ملی جدی‌تر شده است و امیدوارم که بتوانم برای حضور در مسابقات رسمی در تیم ملی حضور داشته باشم.»

صفری درباره شرایط اردو می‌گوید: «زندگی اردویی واقعا سخت است. روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم که بعضی روزها تمرینات خیلی سخت می شود البته می‌دانم  موفقیت آسان به دست نمی‌آید و باید برای رسیدن به آرزوهای بزرگم سختی‌های زیادی  را تحمل کنم.»

ویدا صفری با اشاره به اینکه همیشه حضور در تیم ملی یک اتفاق ارزشمند است، از انگیزه‌هایش برای ادامه این روند می‌گوید:« از وقتی با توپ فوتبال آشنا شدم به این فکر می‌کردم که روزی بتوانم در تیم ملی باشم. حالا می‌خواهم قدم به قدم جلو بروم. اول به مسابقات کاپ آسیایی برسم و بعد هم برای تیم ملی گل بزنم. همیشه آرزو داشتم که با پیراهن تیم ملی گلزنی کنم و از روزی‌که به اردوی تیم ملی دعوت شدم، همه‌ فکر و ذکرم این است که از اولین فرصت حضورم در یک دیدار رسمی برای زدن گل ملی استفاده کنم.»  

ویدا صفری همچنین به نقش باشگاه مهرعظام برای رسیدن به اردوی تیم ملی فوتبال اشاره می‌کند:«از سال 1400 که وارد باشگاه مهرعظام شدم، در دو دوره جشنواره این باشگاه شرکت کردم و یک بار هم به همراه کانون شیراز قهرمان این مسابقات شدیم. من سه بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام که هر سه بار در زمانی اتفاق افتاده که عضو باشگاه مهرعظام بوده‌ام. حضور در مهرعظام هم باعث شد، دیده شوم و هم اینکه فوتبالم رشد کند.»

بازیکن شیرازی باشگاه مهرعظام ادامه می‌دهد:«مهرعظام ما را به آرزوهای بزرگی رسانده و باید بابت این اتفاق خدا را شاکر باشیم. چند سال‌ به چنین روزهایی فکر کرده بودم و حالا با کمک مهرعظام در مسیر رسیدن به آرزوهایم هستم.»   

اخبار روز

سایر