آغاز سوپر لیگ فوتسال بانوان از روز جمعه / رایزکوه اولین حریف مهرعظام

برنامه جدید مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان از سوی کمیته فوتسال اعلام شد و تیم مهرعظام در اولین مسابقه به مصاف رایزکوه صفادشت می‌رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال بانوان بعد از چند هفته وقفه، یک بار دیگر قرعه کشی شد و با برنامه جدید، دور رفت این مسابقات از روزجمعه 5 آبان با چهار مسابقه آغاز می‌شود.

تیم فوتسال بانوان باشگاه مهرعظام اولین مسابقه خود در رقابت‌های سوپر لیگ را روز جمعه 5 آبان با رایزکوه صفادشت و در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر برگزار می‌کند. فوتسالیست‌های مهرعظام در هفته دوم هم از ملی حفاری ایران میزبانی می‌کند.

این رقابت‌ها قرار بود از 20 مهر و با حضور 10 تیم آغاز شود اما با توجه به کناره‌گیری تیم‌های پیکان و نصیر فردیس این مسابقات با وقفه دو هفته‌ای روبرو شدi و مجددا قرعه کشی شد.

وقفه دوهفته‌ای مسابقات کمی به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها آسیب زد. آن‌ها از مدت‌ها پیش تمرنیات خود را شروع کرده بودند و از نظر بدنی دچار مشکلات جدیدی شدند.

تیم‌های رایزکوه صفادشت، ملی حفاری ایران، سایپا تهران، شاهین نوین نطنز، پالایش نفت آبادان، نوا آمل، مس رفسنجان و مهرعظام در این رقابت‌ها حضور دارند.
پس از قرعه کشی مجدد و اعلام سازمان لیگ فوتسال، مسابقات دور رفت از 5 آبان آغاز می‌شود و 16 آذرماه نیز به پایان می‌رسد.


صعود فوتسال مهرعظام سوپرلیگ

اخبار روز

سایر