آغاز دور برگشت سوپر لیگ فوتسال بانوان / باخت نزدیک مهرعظام با چاشنی بدشانسی

دور برگشت سوپر لیگ فوتسال بانوان با شکست نزدیک مهرعظام برابر رایزکو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته هشتم سوپر لیگ فوتسال بانوان در حالی با برگزاری 4 مسابقه در شهرهای شهریار، آمل، آبادان و رفسنجان پیگیری شد که نفت آبادان، ملی حفاری را گلباران کرد و مهرعظام در صفادشت با گل دقایق پایانی رایزکو، بازنده شد.

در یکی از مسابقات حساس این هفته تیم فوتسال مهرعظام میهمان رایزکو صفادشت بود. رقابتی نزدیک و حساس که تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 3 مساوی بود اما گل دقایق پایانی رایزکو، سه امتیاز بازی را به تیم میزبان داد.

این مسابقه در حالی با نتیجه 4 بر 3 به سود رایزکو صفادشت به پایان رسید که اولین گل بازی را مهرعظام به ثمر رسانده بود. پس از این گل بود که مهرعظامی‌ها دو پنالتی را به حریف تقدیم کردند و با گل دیگری که حریف وارد دروازه آن‌ها کرد، نیمه اول را با شکست 3 بر 1 به رختکن رفتند.

شاگردان فتحی در نیمه دوم موفق شدند با جبران گل‌های خورده، بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت در دقایق پایانی گل چهارم را دریافت کردند تا بازنده این رقابت حساس و نزدیک باشند.

مهرعظامی‌ها البته این شانس را هم داشتند تا با به ثمر رساندن ضربه پنالتی (از روی نقطه پنالتی دوم) بازی را یک بار دیگر به تساوی بکشانند اما موفق نشدند و هفتمین باخت فصل خود را تجربه کردند.

رایزکو با این برد یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و با 12 امتیاز عنوان پنجمی جدول را به خودش اختصاص داد. مهرعظام با وجود این شکست همچنان در رده هفتم باقی‌مانده و جایگاهش در جدول رده‌بندی تغییری نکرد.

در مهمترین مسابقه هفته تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم ملی حفاری بود که این مسابقه با نتیجه عجیب 9 بر صفر به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. ملی حفاری چند هفته‌ای است که نتایج خوبی را کسب نکرده و با این شکست سنگین به رده ششم سقوط کرد. پالایش نفت آبادان با این برد 21 امتیازی شد و جایگاه خودش در صدر جدول را  مستحکم‌تر کرد تا مدعی درجه یک قهرمانی باشد.

در رفسنجان مس این شهر میزبان سایپا بود که این مسابقه با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. مس با این تساوی خانگی با 17 امتیاز در رده دوم باقی‌ماند و از صدر جدول بیشتر فاصله گرفت. در پرگل‌ترین مسابقه این هفته هم تیم  شاهین نطنز با نتیجه 8 بر 4 تیم نوا آمل را شکست داد. شاهین نطنز با این برد و با توجه به تساوی سایپا با 15 امتیاز به رده سوم رسید و سایپا با 14 امتیاز در رده چهارم ایستاد.

نتایج کامل بازی‌های هفته هشتم:

رایزکو صفادشت  4- 3  مهرعظام

نفت و پالایش آبادان 9 – 0  ملی حفاری

مس رفسنجان  2- 2 سایپا

نوا آمل 4 – 8 شاهین نطنز

اخبار روز

سایر