اخبار


در ادامه فعالیت های باشگاه مهرعظام، کانون گرگان کار خود را آغاز کرد. در پی سفر عباس ایروانی بنیانگذار هلدینگ عظام و علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام به گرگان، فعالیت های این کانون رسما آغاز شد. در مراسمی که به همین بهانه شکل گرفت، 110 کودک و نوجوان که قرار است در رشته فوتبال و فوتسال آموزش ببینند، حضور داشتند. با توجه به توافقی که صورت گرفته، فعالیت بچه های مهرعظام گرگان در مجموعه ورزشی آزادی دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، مالک هلدینگ عظام در این مراسم خطاب به مسوولان کانون گفت:« در کنار شرایطی که برای افراد مستعد فراهم می کنیم، بحث های فرهنگی و اخلاقی برای ما بسیار اهمیت دارد؛ ضمن اینکه موضوعات مربوط به تحصیل و سلامت ورزشکاران باید مورد توجه باشد.»

علی کفاشیان نیز در این مراسم که در سالن تربیت بدنی شهر گرگان برگزار شد، گفت:« خوشحالم که فعالیت باشگاه مهرعظام در گرگان هم شکل گرفت. ما بنا داریم که تمام کودکان و نوجونان مستعد از امکانات مهرعظام بهره مند باشند. گلستان سیزدهمین استانی است که به خانواده مهرعظام پیوسته است. با اینکه در شروع کار هستیم، حضور مدیران استانی نشان  دهنده حمایت شان از این فعالیت است و به ما این نوید را می دهد که اتفاق های خوبی در گرگان و استان گلستان می افتد. این حرکت نوپا است و حتما هم بر تعداد ورزشکاران تحت پوشش و هم بر تعداد رشته ها افزوده می شود.»

کفاشیان ادامه داد:« گلستان استان مستعدی است و در رشته هایی مانند فوتبال و والیبال، چهره های شاخصی را به ورزش ایران معرفی کرده است. امیدواریم که با راه اندازی کانون مهرعظام ابتدا از فوتبال شروع کنیم و سپس در رشته های دیگر که در این منظقه استعدادهای بسیاری دارد، فعالیت خود را ادامه دهیم.»

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر