سومی نونهالان مهرعظام گرگان در فوتبال خیابانی کشور

مسابقات فوتبال خیابانی کشور با سومی برای نونهالان مهرعظام گرگان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام: مسابقات فوتبال خیابانی کشور (جام شهدای 15 خرداد) در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی کردان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، نونهالان مهرعظام گرگان عنوان سومی مشترک را به دست آوردند.

 در دیدار نیمه نهایی نونهالان مهرعظام با نتیجه چهار بر سه مقابل تیم والفجر البرز شکست خوردند و با توجه به اینکه دیدار رده‌بندی برگزار نشد، به همراه تیم جان فدا کهگیلویه و بویراحمد عنوان سومی مشترک را به دست آوردند. تیم والفجر که در نیمه نهایی مهرعظام گرگان را شکست داده بود، به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد. کانون مهرعظام در گرگان با توجه به قهرمانی در مسابقات استان گلستان به عنوان نماینده این استان در هر دو رده مسابقات حضور داشت. این رقابت‌ها با حضور 32 تیم و در هشت گروه چهار تیمی برگزار شد و تیم‌های نونهالان و نوجوانان مهرعظام در گروه هشت قرار گرفتند که هر دو تیم به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شدند.

نوجوانان مهرعظام در مرحله یک شانزدهم با نتیجه دو بر یک مقابل تیم میربازار مازندران شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند اما نونهالان تا رده سوم بالا رفتند. 

اخبار روز

سایر