درخشش مهرعظامی‌ها در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کرمان

دوومیدانی‌کاران مهرعظام در ترکیب تیم شهرستان بم راهی مسابقات  قهرمانی استان کرمان شدند و 16 مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام: مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان کرمان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و تیم دوومیدانی شهرستان بم که با دوومیدانی‌کاران مهرعظام در این رقابت‌ها شرکت کرد، با 16 مدال طلا، نقره و برنز به عنوان قهرمانی رسید.

در این رقابت‌ها دوومیدانی‌کاران مهرعظام بم در دو بخش پسران و دختران چهار مدال طلا، پنج نقره و هفت برنز را کسب کردند.

در مسابقات رده سنی نونهالان امیر محمد نظری از تیم مهرعظام در دو ماده شرکت کرد و مدال طلای 800 متر و مدال نقره پرش طول را به دست آورد. همچنین بنیامین پورنوروز هم مدال برنز پرش طول را به گردن آویخت.

در رده سنی نوجوانان هم سه دوومیدانی‌کار از مهرعظام توانستند شش مدال برای تیم  بم به دست آورند. محمد مهدی اقبالی‌زاده مدال طلای پرتاب دیسک و مدال نقره پرتاب وزنه را به گردن آویخت. امیر حسین نظری  مدال نقره دوی 1500 متر و مدال برنز پرش طول را به دست آورد. همچنین ابوالفضل عطاران هم مدال طلای پرش طول و مدال برنز دوی امدادی 4 در 100 متر را کسب کرد.

در رده سنی جوانان باز هم دوومیدانی‌کاران مهرعظام خوش درخشیدند و صاحب پنج مدال رنگارنگ شدند. محمد حسین اقبالی‌زاده مدال طلای پرتاب دیسک و مدال برنز دوی 4 در 100 متر را کسب کرد. محمدحسین امان‌دادی هم مدال نقره پرتاب دیسک را به گردن آویخت و علی شهسواری هم مدال برنز دوی 5000 متر و 4 در 100را از آن خود کرد. محمد مانی حیدرپور هم مدال برنز دوی 100 و 4 در 100 متر را به گردن آویخت.

در مسابقات دوومیدانی بخش دختران هم المیرا کوهی در رده سنی نوجوانان توانست مدال نقره پرش طول و مدال برنز 100 متر را به دست آورد.

اخبار روز

سایر