دو برد برای مهرعظام در لیگ فوتبال ارومیه

تیم فوتبال زیر۱۴ سال کانون مهرعظام ارومیه در ادامه رقابت‌های لیگ این شهرستان دو برد و یک باخت را ثبت کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام: رقابت‌های لیگ فوتبال شهرستان ارومیه در رده سنی زیر ۱۴ سال با برگزاری مسابقات هفته 11، 12 و 13 پیگیری شد و تیم نونهالان مهرعظام ارومیه از سه مسابقه‌ای که برگزار کرد، دو برد و یک باخت در کارنامه ثبت کرد. 

 

در رقابت‌های هفته یازدهم تیم نونهالان مهرعظام به مصاف ملی پوشان رفت که این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود مهرعظام به پایان رسید. برای مهرعظام در این دیدار پرگل سامان احمدی سه بار و احمد کریمی و ایلیا معصومی‌راد گلزنی کردند.   

در هفته دوازدهم بازیکنان مهرعظام مقابل تیم اروم ستارگان صف‌آرایی کردند که این مسابقه هم با گلزنی ایلیا معصومی راد و احمد کریمی، دو بر صفر به سود مهرعظام به پایان رسید. 

مسابقه سوم مهرعظامی‌ها از سری رقابت‌های هفته سیزدهم بود که مقابل گسترش فوتبال صف‌آرایی کردند که این مسابقه دو بر یک به سود گسترش فوتبال به پایان رسید. در این مسابقه سامان احمدی تک گل تیم مهرعظام را به ثمر رساند.

رقابت‌های فوتبال نونهالان ارومیه با حضور ۱۵ تیم و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان دو تیم بالای جدول به رقابت‌های استان آذربایجان غربی راه پیدا می‌کنند.

   

اخبار روز

سایر