برگزاری مسابقه انتخابی برای دختران دوومیدانی‌کار مهرعظام ارومیه

دوومیدانی‌کاران دختر مهرعظام ارومیه در شش ماده و سه رده سنی مسابقه انتخابی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام: کانون مهرعظام ارومیه برای شناسایی استعدادهای دوومیدانی، مسابقه انتخابی را در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و در شش ماده برگزار کرد. در این انتخابی 22 دوومیدانی‌کار در مواد  ۲۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۵۰۰۰ متر، پیاده‌روی و پرتاب وزنه با هم مسابقه دادند تا مسئولان کانون بتوانند ارزیابی دقیقی را از وضعیت دوومیدانی‌کاران این کانون داشته باشند.

با اعلام مسئولان کانون مهرعظام ارومیه در ماده 200 متر و رده سنی خردسالان، ساینا وحیدی، رها مشعوف نیا و هستی رسایی و در ماده 800 متر رده سنی نونهالان هم آیسان حسین نژاد، عسل ستاری و مائده تقی‌زاده عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در  ۵۰۰۰ متر، پیاده‌روی و پرتاب وزنه دو نفر برتر معرفی شدند به این ترتیب که تمنا امان پور و زهرا محمدی کیا در 5000 متر و پونه مشعوف‌نیا و حنانه غیبی در پیاده روی و در رده سنی نوجوانان اول و دوم شدند. حنانه ستاری و آندیا قزل باش در پرتاب وزنه رده سنی نونهالان هم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در ماده ۱۵۰۰ متر هم رقابت انتخابی رده سنی نوجوانان برگزار شد و آینار حسین نژاد، فاطمه هاشمی و ستایش شاه محمدی در رده سنی نوجوانان به عنوان بهترین‌ها معرفی شدند.

   

اخبار روز

سایر