کفاشیان در گفت و گو با رادیو ورزش: مهرعظام به جای تیم‌داری، 18 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است

علی کفاشیان در گفت و گو با رادیو ورزش، به تشریح فعالیت‌های باشگاه مهرعظام و عضویت 18 هزار ورزشکار دختر و پسر در 24 کانون این باشگاه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام در گفت و گو با رادیو ورزش از فعالیت‌های این باشگاه گفت. او به بخشی از فعالیت‌هایی که تا به امروز در باشگاه مهرعظام انجام شده، اشاره کرد و گفت: «باشگاه خصوصی مهرعظام ۲۴ منطقه كشور را پوشش می‌دهد. ما استادیوم‌های غیرفعال را فعال کرده‌ایم و از آنها استفاده می‌کنیم.  به جای اینكه برای تشكیل یك تیم حرفه‌ای هزینه كنیم، ۱۸ هزار دختر و پسر را تحت پوشش قرار داده‌ایم که زیر نظر 550 مربی فعالیت می‌کنند.»

رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام با اشاره به وضعیت باشگاه‌ها در ایران ادامه داد: «باشگاه‌ها باید دارای زیرساخت و سرمایه برای آینده خود باشند. وقتی باشگاه‌ها از همان اول فقط به فكر درست كردن تیم و گرفتن بازیكن هستند و به مسائل اجتماعی و اقتصادی توجه ندارند، امروز هم باید دنبال اجاره زمین باشند.»

او ادامه داد:«باشگاهی كه ۸۰۰ میلیارد پول بازیكن و مربی می‌دهد، نمی‌تواند ۱۵ میلیارد تومان پول برای یك زمین بدهد كه در اختیار خودش باشد؟»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین به لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش اشاره کرد:«دولت نمی‌تواند بیشتر از این حمایت مالی داشته باشد، پس باید سراغ بخش خصوصی برود. بخش خصوصی هم هر اقدامی انجام دهد در نهایت به سود ورزش است و در اختیار این بخش قرار دارد. مدیران ما به تنهایی جرات ندارند. اگر مدیران باشگاه‌ها جلو بیایند، دولت، شهرداری، وزارت كار و دیگر سازمان‌ها هم به میدان می‌آیند و به ورزش کمک می‌کنند.»


اخبار روز

سایر