اخبار مهرعظام

گردهمایی خانواده هزارنفری

جشن بزرگ غدیر در اسلامشهر
گردهمایی ورزشکاران کانون مهرعظام اسلامشهر در حضور مسوولان هلدینگ عظام و باشگاه مهرعظام به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد.
کانون مهرعظام اسلامشهر و اعضایش روز دوشنبه، لحظات فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. ورزشکاران اسلامشهر که در رشته‌های فوتبال، فوتسال، شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی فعال شده و خانواده هزار نفری را تشکیل داده‌اند، در حضور حاج عباس ایروانی، بناینگذار هلدینگ عظام، علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام و تعدادی دیگر از مسوولان گروه عظام و باشگاه دور هم جمع شدند و عید پربرکت غدیر را جشن گرفتند.
در این مراسم که همه ورزشکاران باشگاه با لباس متحد حضور داشتند، پسران ژیمناست به اجرای برنامه پرداختند که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت. سپس دختران خردسال که به تازگی فعالیت خود را در این رشته آغاز کرده‌اند، برنامه ای اجرا کردند.
علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام در سخنرانی کوتاهی به فعالیت‌های مهرعظام در سراسر کشور اشاره کرد و گفت:« سال قبل همزمان با عید غدیر فعالیت‌های مهرعظام را در اسلامشهر شروع کردیم. آن زمان حدود 400 کودک و نوجوان جذب شده بودند اما امروز که یک سال می‌گذرد، شاهد این هستیم که این تعداد در اسلامشهر به بیش از دو برابر رسیده است. ضمن اینکه 11 کانون دیگر در شهرهای مختلف فعال شده‌اند و در حال حاضر بیش از 10 هزار عضو داریم.»
در جریان جشن بزرگ غدیر در کانون اسلامشهر، از سوی حاج عباس ایروانی از تیم فوتسال دختران مهرعظام که در لیگ دسته اول به مقام سوم رسیدند و جواز حضور در لیگ برتر را دریافت کردند، تقدیر شد.
همچنین در پایان مراسم هدایایی به تمام ورزشکاران این کانون اهدا شد.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر