کفاشیان در گفت و گو با رادیو ورزش: مهرعظام به جای تیم‌داری، 18 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است

علی کفاشیان در گفت و گو با رادیو ورزش، به تشریح فعالیت‌های باشگاه مهرعظام و عضویت 18 هزار ورزشکار دختر و پسر در 24 کانون این باشگاه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام در گفت و گو با رادیو ورزش از فعالیت‌های این باشگاه گفت. او به بخشی از فعالیت‌هایی که تا به امروز در باشگاه مهرعظام انجام شده، اشاره کرد و گفت: «باشگاه خصوصی مهرعظام ۲۴ منطقه كشور را پوشش می‌دهد. ما استادیوم‌های غیرفعال را فعال کرده‌ایم و از آنها استفاده می‌کنیم.  به جای اینكه برای تشكیل یك تیم حرفه‌ای هزینه كنیم، ۱۸ هزار دختر و پسر را تحت پوشش قرار داده‌ایم که زیر نظر 550 مربی فعالیت می‌کنند.»

رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام با اشاره به وضعیت باشگاه‌ها در ایران ادامه داد: «باشگاه‌ها باید دارای زیرساخت و سرمایه برای آینده خود باشند. وقتی باشگاه‌ها از همان اول فقط به فكر درست كردن تیم و گرفتن بازیكن هستند و به مسائل اجتماعی و اقتصادی توجه ندارند، امروز هم باید دنبال اجاره زمین باشند.»

او ادامه داد:«باشگاهی كه ۸۰۰ میلیارد پول بازیكن و مربی می‌دهد، نمی‌تواند ۱۵ میلیارد تومان پول برای یك زمین بدهد كه در اختیار خودش باشد؟»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین به لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش اشاره کرد:«دولت نمی‌تواند بیشتر از این حمایت مالی داشته باشد، پس باید سراغ بخش خصوصی برود. بخش خصوصی هم هر اقدامی انجام دهد در نهایت به سود ورزش است و در اختیار این بخش قرار دارد. مدیران ما به تنهایی جرات ندارند. اگر مدیران باشگاه‌ها جلو بیایند، دولت، شهرداری، وزارت كار و دیگر سازمان‌ها هم به میدان می‌آیند و به ورزش کمک می‌کنند.»


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...