بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون گرگان/ کفاشیان: در این سفرها به دنبال رفع مشکلات هستیم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام با حضور در گرگان از نحوه فعالیت و امکانات کانون مهرعظام در این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام طی سفر یک روزه به گرگان از فعالیت‌های این کانون بازدید کردند.

مدیران باشگاه مهرعظام در سفر یک روزه خود به گرگان ابتدا از محل اصلی تمرین این کانون بازدید کردند و سپس به محل‌های دیگر تمرینات این کانون رفتند. تمرینات تیم فوتبال کانون گرگان در کوی عرفان و تمرینات تیم فوتسال در محله قلعه حسن برگزار می‌شود که مدیران باشگاه مهرعظام از این دو محله بازدید کردند.

بازدید از تمام مکان‌هایی که تمرینات اعضای کانون مهرعظام در آن برگزار می‌شود و بررسی امکانات موجود اصلی‌ترین برنامه سفر به گرگان بود. 

 نشست‌های جداگانه با مربیان فوتبال، فوتسال و دوومیدانی، دیگر برنامه سفر یک روزه مدیران باشگاه مهرعظام به گرگان بود. 

علی کفاشیان درباره بازدید از کانون گرگان به روابط عمومی باشگاه گفت:« سعی ما این است که در طول سال حداقل یک بار در هر کانون حاضر شویم که در همین راستا به گرگان سفر کردیم تا مسائل این مهرعظام در این شهر را ببینیم و اگر مشکلی وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام کنیم. برای مثال در گرگان متوجه شدیم مشکلاتی در زمین تمرین وجود دارد که باید رفع شوند. در دوومیدانی هم مربیان و ورزشکاران با کمبود تجهیزات مواجه هستند که تلاش می‌کنیم این موانع رفع شوند.» 

کانون گرگان یکی از 25 کانون باشگاه مهرعظام است که در طول یک سال فعالیت، حدود 700 دختر و پسر نوجوان را جذب کرده است؛ بچه‌هایی که در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند. تمرینات اعضای کانون گرگان در چهار شهر کردکوی، گنبد، گمیشان و گرگان برگزار می‌شود. 

 

اخبار روز

سایر