اخبار


 مشهد مقدس چند ماهی می شود که یکی از کانون های باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام را در خود جای داده. کانونی که روز یکشنبه طی مراسمی و به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، در این مراسم که با حضور عباس ایروانی، بنیانگذار گروه عظام و باشگاه مهر عظام و مدیران باشگاه برگزار شد، صدها عضو کانون مشهد به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

علی کفاشیان در بخشی از این مراسم به تشریح فعالیت های باشگاه مهرعظام پرداخت و گفت:« خوشحالیم که بیش از 12 هزار نفر از کودکان و نوجوانان را در سراسر ایران تحت پوشش قرار داده ایم. فعلا 14 کانون باشگاه در 14 شهر ایران فعال شده و در تلاشیم مهرعظام را به شهرهای دیگری هم برسانیم.»

رئیس هیئت مدیره باشگاه مهرعظام ادامه داد:« تمرکز ما در این باشگاه فقط روی فوتبال نیست و قصدهای داریم مانند گذشته رشته های پایه را هم فعال کنیم تا استعدادهای موجود در این رشته ها را نیز شناسایی کرده وپرورش دهیم. اکثر باشگاه ها در تک رشته ها فعالیت می کنند اما ما برنامه های مهمی برای فعال کردن رشته های مختلف و از همه مهمتر رشته های پایه داریم .»

کفاشیان به اهداف آتی باشگاه نیز اشاره کرد و گفت:« نفرات تحت پوشش باشگاه رشد قابل توجهی داشته و خیلی زود به اهداف تعیین شده رسیده ایم. حالا هم در تلاشیم که بتوانیم تا پایان سال شمار ورزشکاران تحت پوشش خود را به عدد 20 هزار نفر برسانیم.»

او با اشاره پیشینه پررنگ ورزشی در مشهد نیز گفت:« مشهد یکی از پایگاه های بزرگ کشور است و استعدادهای بسیار بزرگی را در دل خود جای داده . چهره هایی نظیر مرحوم باغبان باشی و هزاران استعداد نهفته ای که امیدواریم بتوانیم بخشی از آن ها را تحت پوشش باشگاه مهرعظام گرفته و به شکوفایی آن ها کمک کنیم.»

در پایان این مراسم به تمام ورزشکاران هدایای ویژه و با توجه به آغاز سال تحصیلی، بسته لوازم التحریر اهدا شد. 

 

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر