اخبار


تیم فوتسال مهر عظام با پیروزی دو بر یک برابر سایپا، آغاز خوبی در دور برگشت لیگ برتر داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، تیم دختران مهرعظام در نخسستین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف سایپا رفت و توانست این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. تیم مهرعظام که در بازی نخست از مرحله رفت، بازی برده را در نیمه دوم با نتیجه سه بر دو به این حریف واگذار کرده بود، در بازی برگشت توانست جبران کند و با نتیجه دو بر یک، برنده از زمین خارج شود. در این بازی که به میزبانی مهرعظام و در تالار هندبال برگزار شد، نگار یعقوبی و مهرنوش اکبری هر دو گل مهرعظام را به ثمر رساند.

فهیمه فتحی، سرمربی تیم فوتسال دختران مهرعظام در ارتباط با شروع دور برگشت لیگ برتر و نتیجه ای که در هفته نخست به دست آمد، می گوید:« در بازی اول در دور رفت به مصاف سایپا رفتیم و در شرایطی که در نیمه نخست دو بر صفر پیروز بودیم، بازی را سه بر دو واگذار کردیم. بعد از این بازی و در حالی که تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم، در دو سه هفته نتایج خوبی نگرفتیم اما بازی به بازی بهتر شدیم و توانستیم نتایج بهتری بگیریم. در بازی آخر از دور رفت مقابل نماینده شیراز شش بر دو جلو بودیم اما با اتفاق هایی که در بازی افتاد و شرایطی که داور رقم زد، این بازی را مساوی کردیم که همین موضوع باعث شد بچه ها تحت تاثیر قرار بگیرند. در دو هفته ای که تا شروع دور برگشت زمان داشتیم، صحبت های زیادی با بچه ها انجام دادیم، ضمن اینکه سعی کردیم ضعف های فنی تیم را نیز رفع کنیم که خدا را شکر منجر به این شد که مقابل سایپا نتیجه بگیریم و بازی بسیار خوبی ارائه کنیم.»

او ادامه می دهد:« ما برای ادامه لیگ و تلاش برای قرار گرفتن روی سکو به این برد نیاز داشتیم. حالا با انگیزه بیشتری مقابل “خانه من” مشهد و تیم “آمل” قرار می گیریم. در دور رفت مقابل این دو تیم شکست خوردیم اما می توانیم این دو تیم را شکست دهیم. برنامه مسابقات به این صورت است که بازی های سخت ما در سه – چهار هفته نخست است و اگر بتوانیم این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می توانیم روی سکو باشیم.»

فتحی به ضعف داوری هم اشاره می کند و می گوید:« هه تمرکزمان را روی کار خودمان گذاشته ایم و سعی کرده ایم به داوری اعتراض نکنیم اما داوری ها در این دوره لیگ بسیار ضعیف است و تیم ما در چند بازی از جمله بازی با سایپا، آمل و پارس آرا شیراز در دور رفت متضرر شد. حتی در بازی برگشت مقابل سایپا نیز همین شرایط به وجود آمد اما بازیکنان جوان ما آنقدر خوب بودند که توانستند بازی را مدیریت کنند.»

سرمربی تیم فوتسال دختران مهرعظام با اشاره به ترکیب جوان این تیم می گوید:« تمام بازیکنان ما بسیار جوان هستند و اولین دوره ای است که در لیگ برتر بازی می کنند. یکی از دلایلی که در هفته های نخست لیگ، نتیجه دلخواه را نگرفتیم، همین مسئله است. با این حال همین بازیکنان جوان می دانند که مدیریت باشگاه چه حمایت های خوبی داشته و به همین خاطر همه توانشان را در تمرینات و مسابقات به کار می گیرند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. پیش بینی من این است که ما در دور برگشت نتیجه بهتری می گیریم.»

فوتسال مهرعظام بازی با سایپا

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر