پیروزی تیم فوتبال مهرعظام زاهدان در جام وحدت

کانون مهرعظام که با پنج تیم در مسابقات فوتبال شهرستان زاهدان (جام وحدت) شرکت کرده، نتایج درخشانی به دست آورده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام: مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان شهرستان زاهدان در حالی برگزار می‌شود که کانون مهرعظام با پنج تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

این رقابت‌ها با حضور 12 تیم و در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و کانون مهرعظام زاهدان هم با پنج تیم هزار و یک شهر، پایاکلاج، رادمان یدک، تارا ذوب و استام صنعت در این مسابقات حضور دارد.

در روز اول مسابقات جام وحدت سه مسابقه برگزار شد و از گروه یک تیم رادمان یدک با یک گل تیم ایرانیان را شکست داد و تیم تارا ذوب هم با چهار گل تیم پاس را مغلوب کرد. در گروه دوم هم تیم فوتبال استام صنعت با نتیجه چهار بر صفر تیم پایاکلاج را شکست داد.

در روز دوم این مسابقات هم دو تساوی برای مهرعظام به دست آمد؛ ابتدا از گروه یک رادمان یدک با نتیجه دو بر دو مقابل تیم پاس به تساوی رسید و هزار و یک‌شهر  مقابل تیم دهخدا به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

در روز سوم مسابقات از گروه یک تارا ذوب  ابتدا با دو گل تیم آب و فاضلاب را شکست داد و بعد هم با نتیجه سه بر صفر تیم علوم پزشکی را از پیش رو برداشت. از گروه دوم هم در یک بازی درون خانوادگی استام صنعت دو بر صفر هزار و یک شهر را شکست داد. پایاکلاج هم به تساوی بدون گل با تیم تفتان رضایت داد.

در روز چهارم مسابقات از گروه یک تیم رادمان یدک با نتیجه سه بر دو مقابل تیم علوم پزشکی شکست خورد و از گروه دوم هم هزار و یک شهر یک بر صفر اتحاد را شکست داد و پایا کلاج هم با تیم دهخدا به تساوی بدون گل رسید.

مسابقات روز پنجم هم با برتری تیم استام صنعت از گروه دوم آغاز شد. این تیم ابتدا با نتیجه چهار بر یک تیم اتحاد را شکست داد و در ادامه هم با دو گل تیم دهخدا را از پیش رو برداشت. از همین گروه پایاکلاج دو مسابقه برگزار کرد؛ ابتدا با یک گل تیم اتحاد را از پیش رو برداشت و در دیدار دوم با همین نتیجه مغلوب تیم هزار و یک شهر شد. هزار و یک شهر هم با دو گل تیم تفتان را شکست داد.

در مسابقات گروه یک هم تارا ذوب با یک گل تیم رادمان یدک را شکست داد و با تیم ایرانیان به تساوی بدون گل دست یافت.

اخبار روز

سایر