پنالتی، سد راه خردسالان مهرعظام زاهدان در جام رمضان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان زاهدان با حذف زودهنگام خردسالان مهرعظام در ضربات پنالتی و برتری قاطعانه نونهالان مهرعظام ادامه پیدا کرد.  

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» در حالی از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) به میزبانی سالن امام علی (ع) آغاز شده است که کانون مهرعظام در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در این رقابت‌ها حضور داشت اما تیم خردسالان مهرعظام با شکست مقابل تیم سنگ صداقت در اولین دیدار مرحله حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کانون مهرعظام زاهدان در حالی مسابقات خود در جام رمضان را با برگزاری شش مسابقه ادامه داد که در مهمترین مسابقه رده سنی خردسالان؛ مهرعظام «الف» مقابل سنگ صداقت در ضربات پنالتی شکست خورد و از جدول مسابقات کنار رفت.

تیم مهرعظام«الف» برای رسیدن به مرحله حذفی سه بر یک و با گل‌های سید محمد امین رضوی دو بار و محمد سام اکبری یک بار تیم امید را شکست داده بود.

تیم مهرعظام (ب) هم در مرحله گروهی دو بر یک تیم پاس را شکست داد. مانی مالکی و سامان سرگلزایی دو گل مهرعظام را به ثمر رساندند.

در رده سنی نونهالان، مهرعظام «الف» با دو گل صالح کوهستانی و سبحان سراوانی دو بر یک تیم امید را شکست داد. این تیم باید سومین مسابقه خود را هم مقابل آکادمی پارسا برگزار می‌کرد که با توجه به غیبت تیم حریف، سه بر صفر برنده شد. 

تیم مهرعظام (ب) با نتیجه هشت بر سه از سد تیم شاهین گذشت. در این مسابقه رهام فرزبد دو گل و علیرضا علیزاده، عامر اکرامیان، اسماعیل رخشانی، امیر علی کاوه، سام سنچولی و پارسا شهرکی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در این دوره از مسابقات ۸۰ تیم در پنج رده سنی با هم رقابت می‌کنند.  مسابقات رده سنی خردسالان و  نونهالان جام رمضان با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود که تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند. ۱۰ تیم در رده نوجوانان، ۱۲ تیم در رده جوانان و ۳۴ تیم هم  در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...