پرنیا رحمانی: دعوت شدن به تیم ملی، قشنگ ترین حسی است که تجربه کرده‌ام


دختر ملی پوش باشگاه مهرعظام در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه از حس خوب دعوت شدن به تیم ملی می گوید که آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ پرنیا رحمانی یکی از بهترین بازیکنان تیم زیر 17 سال ایران در مرحله نخست قهرمانی آسیا بود. او در هر دو بازی برای ایران بازی کرد و در رقابت دوم برابر اردن هم یک گل زد و یک پاس گل داد.

او البته پیش از این حضور در تیم ملی نونهالان ایران و شرکت در تورنمنت کافا را نیز تجربه کرد بود. رحمانی درباره آن مسابقات و نخستین تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت:« قشنگ‌ترین و بهترین حس را زمانی تجربه کردم که مربی با من تماس گرفت و از دعوت شدنم به اردوی تیم ملی گفت. حس خیلی خوبی که با هیچ چیز دیگری آن را عوض نمی‌کنم.»

او ادامه داد:« من تجربه‌ بازی در زمین چمن را نداشتم و مربیان خیلی به من کمک کردند تا به بازی در این زمین عادت کنم. تلاش کردم تا بهترین خودم باشم و بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنم.»

پرنیا رحمانی، بازیکن تاکستانی تیم ملی و باشگاه مهرعظام درباره درخشش خود در تورنمنت کافا نیز گفت:« در بازی با ازبکستان در شرایطی که از حریف عقب بودیم، دو گل زدم و بهترین بازیکن زمین شدم و توانستم سهم کوچکی در نایب قهرمانی ایران در این مسابقات ایفا کنم.»

او به حضور موفق خود به همراه تیم نوجوانان در مرحله نخست قهرمانی آسیا نیز اشاره کرد:« در مسابقات نوجوانان آسیا هم در بازی دوم برابر اردن هم گل زدم و هم پاس گل دادم. خوشحالم که آن بازی را با نتیجه 7 بر 1 بردیم و موفق شدیم به مرحله دوم این مسابقات صعود کنیم.»

اخبار روز

سایر