اخبار مهرعظام

 

روز پایانی مسابقات و مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر عظام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، در پایان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام رقابت مراحل پایانی در بخش پسران برگزار و مسابقات با برگزاری مراسم افتتاحیه و اهدای مدال به پایان رسید. در این مراسم علی کفاشیان به عنوان رئیس هیئت مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام حضور داشتند. داود پرهیزکار دبیر فدراسیون فوتبال هم به همراه ابوالحسن مهدوی از دیگر میهمانان حاضر در مراسم اختتامیه بودند.

با تصمیم مدیریت باشگاه، تمامی بازیکنان حاضر در این جشنواره مدال طلا دریافت کرده و به همه تیم ها تندیس رقابت ها اعطا شد. تیم های اول تا سوم هم جام قهرمانی دریاف کردند. 

در روز پایانی جشنواره، رقابت های نهایی پسران برگزار شد که در نهایت خرمشهر با شکست یک بر صفر اسلامشهر الف در فینال به مقام قهرمانی رسید. تبریز هم در رده بندی قزوین الف را از پیش رو برداشت و در جایگاه سوم قرار گرفت. 

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام از 5 تا 12 شهریور در مجموعه فرهنگی اقامتی کوثر البرز و در دو بخش دختران و پسران برگزار شد. در این جشنواره بیش از 300 ورزشکار دختر و پسر و 80 مربی از 10 کانون باشگاه (بم، بیرجند، اسلامشهر، قزوین، مشهد، تبریز، رشت، زاهدان، خرمشهر و شیراز) حضور داشتند. 

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر