پایان دور رفت سوپر لیگ فوتسال بانوان/ شکست نزدیک مهرعظام در رفسنجان

تیم فوتسال بانوان مهرعظام در هفته پایانی دور رفت سوپر لیگ در رفسنجان مقابل تیم مس با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته هفتم و پایانی از دور رفت رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال بانوان، پنجشنبه (۱۶ آذرماه) با برگزاری چهار مسابقه در چهار شهر برگزار شد. در این هفته تیم فوتسال بانوان مهرعظام در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که این بازی با نتیجه چهار بر سه به سود میزبان به پایان رسید. 

مس رفسنجان که در رده دوم جدول قرار دارد، برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار به مشکل خورد و اگر بازیکنان جوان مهرعظام با تجربه‌تر عمل می‌کردند، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

با این نتیجه مس رفسنجان با پنج برد، یک باخت و یک مساوی در پایان دور رفت با 16 امتیاز رده دوم جدول رده بندی را برای خودش حفظ کرد. تیم فوتسال بانوان مهرعظام هم اگر چه در آخرین دیدار خود در مرحله رفت شکست خورد اما نشان داد که می‌توان در دور برگشت به این تیم امید بیشتری داشت.

در سایر دیدارهای این هفته، پالایش نفت آبادان، صدرنشین مسابقات در شهر خودش شاهین نطنز را دو بر صفر شکست داد تا دور رفت این رقابت‌ها را با صدرنشینی به پایان ببرد.

در یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها ملی حفاری ایران در زمین خودش مقابل رایزکو صفادشت دو بر صفر شکست خورد. سایپا هم که در مازندران میهمان نوا آمل بود، با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا در پایان دور رفت مسابقات به رده سوم جدول رده‌بندی برسد.  

با برگزاری هفته هفتم مسابقات سوپر لیگ فوتسال، دور رفت این مسابقات به پایان رسید و تیم‌ها دو هفته استراحت می‌کنند. دور برگشت مسابقات از روز جمعه (اول دی) شروع می‌شود که مهرعظام میهمان تیم رایزکو صفادشت است.  

نتایج کامل هفته هفتم:

مس رفسنجان 4  _________ 3  مهرعظام

ملی حفاری   3 ___________ 4  رایزکو صفادشت

پالایش نفت 2  __________ صفر شاهین نطنز

نوا آمل  صفر  ___________ 3 سایپا


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...