پایان کار دختران نونهال ایران در تورنمنت کافا / قهرمانی با درخشش مهرعظامی‌ها

 تیم‌ ملی فوتبال دختران نونهال ایران با درخشش دو عضو باشگاه مهرعظام، قهرمان تورنمنت کافا شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتبال دختران زیر 14 سال کافا با حضور 4 تیم به میزبانی تاجیکستان برگزار شد که در نهایت با قهرمانی دختران ایران به پایان رسید.

تیم ملی دختران ایران در سومین خود در تورنمنت کافا برابر میزبان (تاجیکستان) با نتیجه دو بر صفر برنده شد تا به این ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات را به خودش اختصاص دهد.

در این مسابقه همانند دو مسابقه قبلی باز هم دو تن از اعضای باشگاه مهرعظام در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند. دینا قربانی و تانیا قربانی اعضای کانون شیراز و کانون گرگان باشگاه مهرعظام در مسابقه آخر در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند که در پایان این مسابقه تانیا قربانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

در مسابقه قبلی تیم ملی دختران زیر 14 سال که مقابل ازبکستان برگزار شد، دینا قربانی بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود.  همچنین قربانی در این تورنمنت هم دو گل به ثمر رساند تا بازیکنان مهرعظام نقش مهمی را در قهرمانی تیم دختران ایفا کنند.

تیم فوتبال دختران نونهال ایراندر نخستین بازی خود با گل دینا قربانی از باخت برابر قرقیزستان گریخت و در بازی دوم هم با گلی دیگر از این بازیکن، از سد ازبکستان گذشت. 


اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.