هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/دیدار مهرعظام با شاهین در نطنز

هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان در حالی روز پنج شنبه با برگزاری چهار مسابقه برگزار می‌شود که مهرعظام در نطنز میهمان شاهین این شهر است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان روز پنج شنبه (21دی) با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای اهواز، آمل، آبادان و نطنز برگزار می‌شود. در جریان رقابت‌های این هفته، دختران مهرعظام به نظنز می روند تا در یک بازی مهم و البته سخت مقابل تیم فوتبال شاهین این شهر قرار گیرند.

شاهین نطنز با 21 امتیاز از 10 مسابقه در رده دوم جدول قرار دارد و از مدعیان جدی قهرمانی است که رویارویی با این تیم   مسابقه سختی برای تیم فوتسال مهرعظام است. 

در سایر مسابقات این هفته نفت و پالایش آبادان که با 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، میزبان تیم رایزکو صفادشت است. سایپا که با 20 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته هم به اهواز سفر کرده است تا مقابل ملی حفاری قرار گیرد. ملی حفاری ایران با 16 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و در تلاش است که با کسب سه امتیاز بازی مقابل سایپا جایگاه بهتری را در جدول رده بندی پیدا کند. آخرین بازی هفته هم در مازندران برگزار می شود و نواآمل از تیم مس رفسنجان میزبانی می کند.      

این مسابقات روز پنج شنبه و به طور همزمان از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم:

پنج شنبه 21 دی

شاهین نطنز _________________ مهرعظام

ملی حفاری ایران ________________ سایپا

نفت و پالایش آبادان __________________ رایزکو صفادشت 

نوا آمل   __________________ مس رفسنجان

اخبار روز

سایر