لیگ فوتبال زیر ۱۸ سال استان قزوین / باخت 10 نفره مهرعظام در هفته چهارم

مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال جوانان در استان قزوین با برگزاری مسابقات هفته چهارم پیگیری شد و تیم فوتبال زیر ۱۸ سال کانون قزوین مهرعظام، اولین شکست خود در این رقابتها را تجربه کرد.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ فوتبال زیر ۱۸ سال استان قزوین روز سه‌شنبه در حالی برگزار شد که تیم مهرعظام با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم اتحاد قزوین شکست خورد تا ضمن تجربه اولین شکست در این مسابقات، صدر جدول را هم از دست بدهد. 

در این دیدار که به میزبانی شمس آذر برگزار شد؛ ماني غلامي و اميرحسين سلخوري برای مهرعظام گلزنی کردند و علی مهرانی هم از تیم مهرعظام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما در نهایت این تیم اتحاد بود که به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شد.

مهرعظام قزوین با توجه به اخراج علی مهرانی در دقیقه 40 در همان نیمه اول 10 نفره شد و در شرایطی که در نیمه اول 2 بر صفر عقب افتاده بود اما در نیمه دوم توانست برای دقایقی بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت تیم اتحاد توانست 3 بر 2 برنده این بازی شود.    

تیم کانون قزوین باشگاه مهرعظام تا پایان هفته سوم با 3 برد پیاپی در صدر بود اما با شکست در هفته چهارم 9 امتیازی ماند و صدر جدول را هم از دست داد.

لیگ برتر فوتبال جوانان استان قزوین با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که این تیم‌ها در یک گروه و به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.  


اخبار روز

سایر