هفته پنجم مسابقات فوتبال پایه در خراسان جنوبی / 9 مسابقه برای مهرعظامی‌ها

هفته پنجم از اولین دوره مسابقات فوتبال پایه لیگ استان خراسان جنوبی روزهای پنج‌شنبه 30 آذر و جمعه 1 دی پیگیری می‌شود که بازیکنان کانون مهرعظام 9 مسابقه را در پیش رو دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی در ۶ رده سنی زیر ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ سال در حال برگزاری است که هفته پنجم این مسابقات در حالی روزهای پنج شنبه 30 آذر و جمعه 1 دی برگزار می‌شود که کانون مهرعظام 9 مسابقه مهم را باید برگزار کند.

روز پنج شنبه مسابقات لیگ برتر در رده سنی زیر 8 سال، زیر 9 سال، زیر 10 سال و زیر 12 سال برگزار می‌شود که در رده سنی زیر 8، 9 و 10 سال کانون بیرجند مهرعظام با تیم پدیده مسابقه می‌دهد. در رده سنی زیر 12 سال هم مهرعظام با پیشگامان روبرو می‌شود.

در مسابقات لیگ دسته یک هم تیم فوتبال کانون بیرجند باشگاه مهرعظام در رده سنی زیر 8 سال با تیم پیشگامان مسابقه خواهد داد. مهرعظام بیرجند در رده سنی زیر 10 سال با تیم نود روبرو می‌شود و در رده سنی زیر 12 سال دو مسابقه دارد که مهرعظام الف به دیدار جزیره الف می‌رود و تیم‌های مهرعظام ب و ج  به مصاف هم خواهند رفت.

روز جمعه هم مسابقات لیگ برتر در دو رده سنی زیر 11 و 13 سال برگزار می‌شود که در رده سنی زیر 13 سال؛ مهرعظام الف با ابومسلم مسابقه می‌دهد و تیم مهرعظام ب هم به دیدار نود می‌رود. در تنها دیدار رده سنی زیر 11 سال هم مهرعظام با تیم ابومسلم مسابقه می‌دهد.

کانون بیرجند باشگاه مهرعظام که حدود ۱۳۰۰ عضو دارد و نزدیک به ۶۰۰ نفر از این جمع را فوتبالیست‌های پسر تشکیل می‌دهند، با ۱۳ تیم در دو سطح لیگ برتر و لیگ یک مسابقات فوتبال پایه استان خرسان جنوبی شرکت کرده است.

رقابت‌های فوتبال پایه استان خراسان جنوبی در لیگ برتر و همچنین لیگ دسته یک با حضور ۱۰۸ تیم از ۲۲ باشگاه پییگری می‌شود.


اخبار روز

سایر