هفته نهم سوپر لیگ فوتسال بانوان / رویارویی مهرعظام با مدعی ناکام

هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار مسابقه در روز جمعه پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها، مهرعظام در اهواز میهمان ملی حفاری ایران است.  

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته نهم سوپر لیگ فوتسال بانوان روز جمعه(هشتم دی) با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای اهواز، آبادان، تهران و نطنز برگزار  می‌شود. در جریان رقابت‌های این هفته، دختران فوتسالیست مهرعظام به اهواز می‌روند تا میهمان ملی حفاری ایران باشند.

 

هر دو تیم مهرعظام و ملی حفاری در این مسابقه به دنبال برد هستند؛ مهرعظام برای بهتر کردن جایگاه خود و ملی حفاری ایران برای خروج از بحران به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

تیم فوتسال بانوان مهرعظام که همانند هفته قبل میهمان است و باید در زمین رقیب به میدان برود، در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. ملی حفاری هم که ابتدای این رقابت‌ها یکی از مدعیان قهرمانی بود، با نتایج ضعیف در چند هفته اخیر در رده ششم ایستاده است. بنابراین  فاصله نزدیک دو تیم در جدول رده‌بندی حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است. 

مهرعظام دور برگشت را با شکست نزدیک چهار بر سه مقابل رایزکو شروع کرد اما ملی حفاری ایران با نتیجه عجیب 9 بر صفر به نفت و پالایش آبادان باخت. با این حساب  هر دو تیم سعی می‌کنند که در این مسابقه نتیجه هفته قبل را جبران کنند.

در سایر مسابقات هم تیم صدرنشین نفت و پالایش آبادان برای دومین هفته پیاپی میزبان است و در زمین خود از تیم قعرنشین نوا آمل میزبانی می‌کند. نفت و پالایش با کسب 21 امتیاز در صدر قرار دارد. 

مس رفسنجان هم که با 17 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، راهی نطنز می‌شود تا با شاهین این شهر مسابقه بدهد. نتیجه این مسابقه برای رقابت صدرنشینان بسیار مهم است؛ اگر شاهین نطنز در این دیدار از مس امتیاز بگیرد؛ نفت و پالایش آبادان می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی بردارد.  

در آخرین مسابقه هفته نهم دو تیم صنعتی سایپا و رایزکو با هم روبرو می‌شوند. سایپا در رده چهارم و رایزکو در رده پنجم قرار دارد که فاصله دو امتیازی این دو تیم حساسیت زیادی به این مسابقه می‌دهد. برتری سایپا جایگاه این تیم را تقویت می‌کند اما شکست مقابل رایزکو باعث می‌شود سایپا رده پنجم را از دست بدهد.

تمامی این مسابقات روز جمعه و به طور همزمان ساعت 11 برگزار می‌شود.  

برنامه بازی‌های هفته اول دور برگشت:

 جمعه؛ 8 دی

ملی حفاری ایران _________________ مهرعظام

نفت و پالایش آبادان ________________ نوا آمل   

رایزکو صفادشت  __________________ سایپا

شاهین نطنز     __________________ مس رفسنجان 

اخبار روز

سایر