پیروزی برابر نواآمل در هفته ششم/ اولین برد مهرعظام در سوپرلیگ

تیم فوتسال مهرعظام در هفته ششم سوپرلیگ فوتسال بانوان با غلبه بر نوا آمل به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.    

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته ششم سوپر لیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار دیدار در دو شهر تهران و نطنز پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم مهرعظام در ورزشگاه امام خمینی شاتره میزبان نوا آمل بود که با نتیجه پرگل شش بر صفر حریفش را شکست داد و اولین برد خود در رقابت‌های سوپر لیگ را کسب کرد.

برای تیم فوتسال مهرعظام در این مسابقه،  ساجده نریمانی (3 گل)، الیا معظمی، نگار یعقوبی و زهرا محمد دوست (هر کدام یک گل) را به ثمر رساندند.

با این برد جای مهر عظام و نوا آمل در جدول رده‌بندی تغییر کرد و مهرعظام با یک پله صعود در رده هفتم قرار گرفت. 

در سه مسابقه دیگر این هفته سه نتیجه مشابه به دست آمد. در یکی از رقابت‌ها تیم پالایش آبادان (صدرنشین مسابقات)، چهار بر یک سایپا را شکست داد تا با 15 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند. در بازی دیگر هفته شاهین نوین نطنز با همین نتیجه ملی حفاری ایران را شکست داد و با 12 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

در آخرین مسابقه هم تیم مس رفسنجان، چهار بر یک رایزکو صفادشت را شکست داد و  13 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. 

نتایج کامل هفته ششم سوپر لیگ فوتسال بانوان

مهر عظام تهران ۶ – نوا آمل صفر

شاهین نوین نطنز ۴ – ملی حفاری ایران یک

رایزکو صفادشت یک – مس رفسنجان ۴

سایپا یک – پالایش نفت آبادان ۴


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...