هفته سیزدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/ مهرعظام به دنبال دومین برد

تیم فوتسال مهرعظام در هفته سیزدهم از سوپر لیگ فوتسال بانوان روز دوشنبه میهمان تیم نوا آمل است.  

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته سیزدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان  روز دوشنبه با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای اهواز، آبادان، آمل و رفسنجان برگزار می‌شود. از چهار مسابقه این هفته سه دیدار از ساعت 11 و یک مسابقه راس ساعت 13 آغاز می‌شود. 

در جریان رقابت‌های این هفته، دختران مهرعظام در آمل به مصاف تیم نوا می‌روند. مهرعظام در طول این فصل تنها برد خود را برابر نماینده آمل کسب کرده و حالا در هفته ماقبل پایانی، به دنبال دومین برد خود برابر این تیم انتهای جدولی است.

نوا آمل تنها تیم بدون برد سوپر لیگ فوتسال بانوان است و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. 

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته هم تیم نفت و پالایش آبادان صدرنشین مسابقات، در خانه به مصاف سایپا می‌رود. پیروزی در این مسابقه می‌تواند نفت و پالایش را به قهرمانی برساند. نماینده آبادان با 31 امتیاز از 12 مسابقه صدرنشین است و امید زیادی دارد که بتواند جشن قهرمانی را در خانه و مقابل هواردانش برپا کند.

 نتیجه این مسابقه اهمیتی برای سایپا ندارد؛ آن‌ها با 21 امتیاز از 12 مسابقه در رده چهارم جدول قرار دارند و حتی در صورت پیروزی مقابل نفت و پالایش هم جایگاهشان تغییر نمی‌کند ولی شاید با پیروزی در این مسابقه نام قهرمان سوپر لیگ را تغییر بدهند.  

در یکی دیگر از مسابقات مهم این هفته، مس رفسنجان  میزبان رایزکو صفادشت (تیم ششم جدول) است. مس رفسنجان با 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به قهرمانی شانس ندارد اما به دنبال گرفتن عنوان نایب قهرمانی است.

در آخرین مسابقه هفته هم که ساعت 13 روز دوشنبه و دیرتر از سایر مسابقات برگزار می‌شود، شاهین نطنز میهمان ملی حفاری است. شاهین نطنز با 27 امتیاز در رده دوم قرار دارد و مهمترین تعقیب کننده تیم نفت و پالایش است. آن‌ها برای این‌که بتوانند رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی را تا هفته آخر ادامه دهند؛ باید ملی حفاری را شکست دهند و در عین حال امیدوار به باخت نفت و پالایش باشند.

شاهین نطنز در هفته پایانی میزبان نفت و پالایش است و در صورت کشیده شدن تعیین قهرمانی به هفته پایانی شانس زیادی برای قهرمانی پیدا می کنند.

فدراسیون فوتبال می‌خواهد قبل از اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به تورنمنت کافا، بازی‌های سوپرلیگ را تمام کند. به همین دلیل برنامه رقابت‌های سه هفته پایانی را فشرده کرده و در دو هفته برگزار کند.

برنامه بازی‌های هفته سیزدهم:

دوشنبه 2 بهمن

ساعت 11

نوا آمل _________________ مهرعظام

نفت و پالایش آبادان __________________ سایپا

مس رفسنجان  __________________ رایزکو صفادشت

ساعت 13 

ملی حفاری ایران ________________ شاهین نطنز

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.