هفته سیزدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/ قهرمانی نفت و پالایش آبادان قطعی شد

تیم فوتسال مهرعظام در هفته سیزدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان مقابل نوا آمل شکست خورد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته سیزدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای اهواز، آبادان، آمل و رفسنجان پیگیری شد که این هفته مهرعظام در یک مسابقه عجیب مغلوب تیم نواآمل شد و نفت و پالایش آبادان هم قهرمانی‌اش را قطعی کرد.  

در جریان رقابت‌های این هفته، دختران مهرعظام در آمل مقابل تیم نوا دو بر یک شکست خوردند تا جای خود در جدول رده‌بندی را به این تیم واگذار کنند. نوا آمل تنها تیم بدون برد سوپر لیگ فوتسال بانوان بود که این هفته با این برد از قعر جدول جدا شد.   

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته هم تیم نفت و پالایش آبادان با پیروزی خانگی مقابل سایپا قهرمانی خود را در این فصل سوپر لیگ قطعی کرد. نفت و پالایش در این مسابقه دو بر یک از سد سایپا گذشت و با 34 امتیاز یک هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان سوپر لیگ شد. سایپا با این شکست و کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه، در رده چهارم جدول باقی ماند. 

در یکی دیگر از مسابقات مهم این هفته، مس رفسنجان میزبان رایزکو صفادشت بود که چهار بر یک به برتری رسید. مس رفسنجان با این برد ۲7 امتیازی شد اما در همان رده سوم جدول باقی ماند تا برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی منتظر اتفاقات هفته پایانی بماند.

در آخرین مسابقه هفته هم شاهین نطنز میهمان ملی حفاری ایران بود که دو بر یک به برتری رسید. شاهین نطنز نزدیک‌ترین تعقیب کننده نفت و پالایش بود و اگر نفت این هفته امتیاز از دست می‌داد؛ مسابقه هفته پایانی با همین تیم شاهین بسیار سخت می‌شد.

نتایج بازی‌های هفته سیزدهم:

دوشنبه ۲ بهمن

نوا آمل   2 _________________ 1  مهرعظام

نفت و پالایش آبادان 2  __________________ 1  سایپا

مس رفسنجان  4  __________________  1   رایزکو صفادشت

ملی حفاری ایران  1  ________________  2 شاهین نطنز

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.