برد پرگل پسران مهرعظام در جشنواره قزوین

هفته سوم از جشنواره فوتبال قزوین در حالی برگزار شد که بازیکنان مهرعظام در رده سنی زیر 10 سال به یک برد پر گل دست پیدا کردند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ با برنامه‌ریزی کانون قزوین، چشنواره فوتبال این استان با عنوان “مهرعظام” با حضور ۱۶ تیم و در دو رده سنی زیر ۱۰ و زیر ۱۲ سال در حال برگزاری است.

هفته سوم این مسابقات باید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دو رده سنی زیر 10 سال و زیر 12 سال برگزار می‌شد که مسابقات زیر 12 سال به دلیل سرمای شدید هوا لغو شد. با این وجود مسابقات رده سنی 10سال روز جمعه برگزار شد.  

در مسابقات هفته سوم تیم زیر 10 سال کانون مهرعظام قزوین به مصاف تیم خلیج فارس رفت که با نتیجه پر گل پنج بر دو به برتری رسید. در این مسابقه ایلیا امیری  چهار گل و اشکان قنبری هم بک گل را برای مهرعظام به ثمر رساندند. 

 در رده سنی زیر ۱۲ سال علاوه بر تیم مهرعظام، هشت تیم اکسین، ملی‌پوشان، اتحاد، ستارگان، خلیج فارس، اسپروگیلان، الوند نوین و مقاومت حضور دارند که در یک گروه ۹ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند. در رده سنی زیر ۱۰ سال هم تیم‌های فدک، مهرآفرینان، اکسین، خلیج فارس، سرداران و الوند نوین با تیم مهرعظام مسابقه می‌دهند.

اخبار روز

سایر