هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/ زور مهرعظام به صدرنشین نرسید

هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان در حالی دنبال شد که در یکی از مهمترین مسابقات نفت آبادن از سد مهرعظام گذشت اما نتوانست قهرمانی خود را قطعی کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان با انجام چهار مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم فوتسال بانوان مهرعظام مقابل نفت و پالایش آبادان، مدعی اول قهرمانی شکست خورد.

 

نتیجه این مسابقه برای تیم نفت و پالایش آبادان که در یک قدمی قهرمانی قرار دارد، از اهمیت زیادی برخوردار بود. به همین دلیل هم از همان ابتدا با قدرت بازی را شروع کرد و در نیمه اول چهار بر صفر پیش افتاد. در نیمه دوم بازیکنان مهرعظام به دنبال جبران نتیجه بودند اما تلاش آنها نتیجه نداد و در ادامه یک گل دیگر هم دریافت کردند. این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود صدرنشین به پایان رسید. 

نفت و پالایش آبادان با این برد صاحب 31 امتیاز از 12 مسابقه شد و صدزنشین ماند. اگر شاهین نطنز این هفته مقابل سایپا امتیازی کسب نمی‌کرد، نفتی‌ها قهرمان زودهنگام سوپرلیگ نام می‌گرفتند اما شاهین در ورزشگاه شهید قیانوری مقابل سایپا تیم سوم جدول رده‌بندی با نتیجه جالب توجه پنج بر یک به برتری رسید. حالا شاهین با 27 امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد اما برای اینکه شانس قهرمانی این تیم تا هفته آخر حفظ شود، باید منتظر  باخت نفت در هفته بعد باشد.

در دیگر مسابقه این هفته هم تیم رایزکو صفادشت مقابل نوا آمل شش بر دو به برتری رسید و با وجود این برد با 15 امتیاز در همان رده ششم باقی ماند. در آخرین مسابقه هفته هم مس رفسنجان مقابل ملی حفاری ایران قرار گرفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نماینده رفسنجان به پایان رسید. مس با این نتیجه  ۲4 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی رسید.

نتایج بازی‌های هفته یازدهم:

چهارشنبه: 27 دی

مهرعظام صفر  ———————-  نفت و پالایش آبادان 5

سایپا  1 ————————– شاهین نطنز 5

رایزکو صفادشت 6 ——————–  نوا آمل 2

مس رفسنجان 2 ————  ملی حفاری ایران 1

اخبار روز

سایر