هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/دیدار مهرعظام با صدرنشین در خانه

تیم فوتسال مهرعظام در هفته دوازدهم از سوپر لیگ فوتسال بانوان روز چهارشنبه میزبان نفت و پالایش آبادان است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان این هفته روز چهارشنبه و با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای اسلامشهر، شهریار، آمل و رفسنجان برگزار می‌شود.

در جریان رقابت‌های این هفته، دختران مهرعظام در ورزشگاه امام خمینی شاتره، در یک بازی سخت به مصاف تیم فوتبال نفت و پالایش آبادان می روند. مهرعظام و نفت و پالایش هر دو به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه هستند؛ مهرعظام که از ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته است، برای بهبود وضعیت خود به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد و نفت و پالایش به دنبال قهرمانی زودهنگام است.

 

نفت و پالایش آبادان با 28 امتیاز از 11 مسابقه در صدر جدول ایستاده است و با نزدیک‌ترین رقیب خود چهار امتیاز اختلاف دارد؛ در حالی‌که فقط سه مسابقه دیگر تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است. با این حساب نتایج این هفته برای تیم نفت و پالایش از اهمیت زیادی برخوردار است.

مسابقه مهم دیگر این هفته بین تیم‌های شاهین نطنز و سایپا برگزار می‌شود. تیم‌های دوم و سوم جدول که به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر جدول هستند. شاهین نطنز با 24 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سایپا با 21 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

در سایر مسابقات این هفته رایزکو صفادشت (تیم ششم جدول) از نوا آمل میزبانی می‌کند. آخرین مسابقه هفته هم به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود. مس این شهر در حالی میزبان ملی حفاری ایران است که با 21 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و می‌خواهد فاصله خود را با تیم‌های بالانشین کم کند.  

این مسابقات روز چهارشنبه و به طور همزمان از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود.

فدراسیون فوتبال می‌خواهد قبل از اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به تورنمنت کافا، بازی‌های سوپرلیگ را تمام کند به همین دلیل برنامه رقابت‌های سه هفته پایانی را تغییر داد تا در دو هفته این بازی‌ها برگزار شود. 

برنامه بازی‌های هفته دوازدهم:

چهارشنبه ۲7 دی

مهرعظام _________________ نفت و پالایش آبادان

سایپا ________________ شاهین نطنز

نوا آمل __________________ رایزکو صفادشت

مس رفسنجان  __________________ ملی حفاری ایران

اخبار روز

سایر