هفته دهم سوپر لیگ فوتسال بانوان / میزبانی مهرعظام از سایپا

هفته دهم سوپر لیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار مسابقه روز جمعه پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها، مهرعظام در ورزشگاه امام خمینی میزبان سایپا است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته دهم سوپر لیگ فوتسال بانوان روز جمعه( 15 دی) با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای تهران، آمل و رفسنجان برگزار  می‌شود. در جریان رقابت‌های این هفته، دختران فوتسالیست مهرعظام در ورزشگاه امام خمینی شاتره از تیم سایپا پذیرایی می‌کند.

سایپا با 17 امتیاز از 9 مسابقه در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده است که همین نشان‌ می‌دهد تیم فوتسال بانوان مهرعظام روز جمعه  یک مسابقه سخت  پیش‌رو دارد.

برای اولین‌بار در دور برگشت تیم فوتسال بانوان مهرعظام از حریفانش میزبانی می‌کند؛ این تیم دو بازی قبلی خود در دور برگشت را میهمان تیم‌های رایزکو صفادشت و ملی حفاری ایران بود.   

در سایر مسابقات هم تیم صدرنشین نفت و پالایش آبادان برای اولین‌بار از شهر خود خارج می‌شود و به رفسنجان می‌رود تا مقابل مس این شهر قرار گیرد. مس با 17 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و به دنبال سه امتیاز این مسابقه است تا بتواند موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

شاهین نطنز، تیم دوم جدول رده‌بندی هم به صفادشت می‌آید تا میهمان رایزکو باشد. این مسابقه هم از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر رایزکو بتواند در این مسابقه برنده باشد می‌تواند خیز بلندی برای رسیدن به رده‌های بالای جدول بردارد و شاهین نطنز هم برای کم کردن فاصله خود با تیم صدرنشین به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد.  

در آخرین مسابقه هفته دهم ملی حفاری ایران با نوا آمل روبرو می‌شود. نوا آمل به دنبال رهایی از قعر جدول است و ملی حفاری هم که در رده ششم قرار دارد، به دنبال سه امتیاز این مسابقه است تا فاصله خود را با مدعیان کم کند.

این مسابقات روز جمعه و به طور همزمان از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود. 

برنامه بازی‌های هفته دهم:

جمعه؛ 15 دی

مهرعظام _________________ سایپا

مس رفسنجان ________________ نفت و پالایش آبادان

رایزکو صفادشت  __________________ ملی حفاری ایران

نوا آمل   __________________ شاهین نطنز 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...