هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/ باخت مهرعظام در خانه شاهین

هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان در حالی با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد که تیم مهرعظام با نتیجه سه بر یک در خانه شاهین نطنز بازی را واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ در هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال بانوان مهرعظام در نطنز به مصاف شاهین این شهر رفتند. تیمی که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و قبل از این مسابقه هم در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت.

این مسابقه در حالی برگزار شد که مهرعظام بعد از دو شکست در دقایق پایانی به دنبال کسب پیروزی در زمین شاهین بود اما موفق به انجام این کار نشد و در نهایت شاهین نطنز سه بر یک به برتری رسید. شاهین نطنز با این برد 24 امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم جدول رده‌بندی را تقویت کرد.

در سایر مسابقات تیم فوتبال نفت و پالایش آبادان در خانه خود میزبان تیم رایزکو صفادشت بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و با 28 امتیاز همچنان در صدر جدول ماند. رایزکو هم با این شکست در همان رده ششم باقی ماند.

سایپا یکی دیگر از مدعیان قهرمانی این هفته به اهواز سفر کرد و مقابل ملی حفاری ایران قرار گرفت که این بازی سه بر سه مساوی شد و سایپا با 21 امتیاز در رده سوم ماند و ملی حفاری ایران هم با 17 امتیاز، رده پنجمی را برای خودش حفظ کرد.

در آخرین مسابقه هفته هم تیم نوا آمل در خانه میزبان مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده رفسنجان به پایان رسید. مس با این نتیجه  21 امتیازی و هم امتیاز با سایپا شد اما به دلیل تفاضل گل در رده چهارم قرار گرفت.

نتایج بازی‌های هفته یازدهم:

پنجشنبه: ۱۵ دی

مهرعظام 1 ———————-  شاهین نطنز ۳

سایپا 3 ————————– ملی حفاری 3 ایران

نوا آمل صفر ——————–  مس رفسنجان 3

پالایش نفت آبادان 1 ————  رایزکو صفادشت صفر

اخبار روز

سایر