هفته دهم سوپر لیگ فوتسال بانوان/باخت مهرعظام در روز پرحاشیه

هفته دهم سوپر لیگ فوتسال بانوان در حالی برگزار شد که تیم مهرعظام با نتیجه 3 بر2 مقابل سایپا شکست خورد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛سوپر لیگ فوتسال بانوان هفته دهم خود را در حالی با برگزاری سه مسابقه در شهرهای تهران، شهریار و آمل پشت سرگذاشت که مسابقه نفت آبادان با مس رفسنجان به دلیل اعلام عزای عمومی در کرمان لغو شد و مهرعظام هم در زمین خود با نتیجه سه بر دو مقابل سایپا بازنده شد.

در یکی از مسابقات این هفته تیم فوتسال مهرعظام میزبان سایپا بود و در رقابتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2  مغلوب تیم سایپا شد. این نتیجه در حالی برای سایپا به دست آمد که دقایقی از این بازی به دلیل اعتراض کادرفنی تیم سایپا متوقف شد.

در این مسابقه ملینا مرزبان هر دو گل تیم مهرعظام را به ثمر رساند. البته بازیکنان مهرعظام این فرصت را داشتند که در نیمه دوم به پنالتی برسند و نتیجه بازی را به تساوی بکشانند اما داور مسابقه که ظاهرا تحت تاثیر اعتراض و تهدید کادرفنی تیم سایپا قرار گرفته بود، از گرفتن پنالتی به سود مهرعظام خودداری کرد؛ آنهم در شرایطی که تعداد خطاهای سایپا از 5 بیشتر بود. 

در نیمه دوم این مسابقه با ناتوانی داور در کنترل بازی، حاشیه‌های زیادی به وجود آمد. در حالی‌که بازیکن سایپا خطا کرده بود و داور تصمیم داشت به بازیکن حریف کارت بدهد، مربی سایپا با اعتراض به تصمیم داور تیمش را بیرون کشید. برای دقایقی بازی متوقف شد و بعد از شروع بازی ، سایپایی‌ها سه خطای دیگر انجام دادند و تعداد خطاهای خود را به عدد هفت رساندند اما داور پنالتی اعلام نکرد. 

این بازی در حالی به سود سایپا به اتمام رسید که مهرعظام در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان بود. 

سایپا با این برد 20 امتیازی شد و در همان رده سوم جدول باقی ماند. در مسابقه دیگر  تیم شاهین نطنز در شهریار 3 بر 2 رایزکو صفادشت را شکست داد تا با 21 امتیاز رده دوم جدول را حفظ کند. 

ملی حفاری ایران هم در آمل میهمان تیم نوا بود که این مسابقه هم با نتیجه 4 بر یک به سود ملی حفاری به پایان رسید. ملی حفاری با این برد یک پله صعود کرد و با 16 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

نتایج بازی‌های هفته دهم:

جمعه؛ ۱۵ دی

مهرعظام 2 – 3 سایپا

رایزکو صفادشت  2- 3  ملی حفاری ایران

نوا آمل  1 – 4 شاهین نطنز

اخبار روز

سایر