8 پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

هفته چهاردهم لیگ فوتبال پایه بیرجند با برگزاری ۳۳ مسابقه در رده‌های سنی مختلف پیگیری شد و بازیکنان مهرعظام در این رقابت‌ها صاحب هشت پیروزی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛  رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه بیرجند هفته چهاردهم خود را با برگزاری ۳۳ مسابقه در شش رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند 11 مسابقه داشتند که هشت مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتند. 

در رده سنی زیر هشت سال، تیم مهرعظام سه مسابقه داشت که هر سه مسابقه را با برد پشت سر گذاشت. بازیکنان خردسال مهرعظام در مسابقه معوقه لیگ برتر با سه گل جاویدان را شکست دادند و در لیگ یک هم با نتیجه پرگل شش بر صفر تیم جزیره «ب» را شکست دادند. تیم مهرعظام در مسابقات لیگ یک مسابقه معوقه از هفته هفتم را هم برگزار کرد که با نتیجه 10 بر صفر تیم سرخپوشان را شکست داد. این تیم  که یک بازی عقب افتاده دیگر دارد با 23 امتیاز در رده سوم ایستاده است. 

مسابقات رده سنی زیر ۹ سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند دو مسابقه برگزار کرد. یک دیدار معوقه از هفتم که با نتیجه دو بر یک تیم نود را شکست داد و از سری رقابت‌های هفته چهاردهم هم با نتیجه سه بر صفر مقابل جزیره برنده شد. با این برد با 25 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در رده سنی ۱۰ سال، مهرعظامی‌ها یک مسابقه برگزار کردند که در لیگ برتر شش بر صفر آبی‌پوشان را شکست دادند و با 25 امتیاز در رده دوم ایستادند.

در رده سنی ۱۱ سال هم مهرعظام یک مسابقه برگزار کرد که مقابل تیم پیشگامان با نتیجه تساوی یک‌ بر یک مساوی کرد.   

مهرعظام در رده سنی ۱۲ سال سه تیم دارد که همگی این هفته مسابقه داشتند و هر سه تیم هم برنده از زمین مسابقه خارج شدند. در لیگ یک ابتدا مهرعظام «الف» دو بر صفر مقابل جزیره به برتری رسید و در ادامه مهرعظام «ب» با نتیجه یک بر صفر مقابل مهرعظام «ج» به برتری رسید.

آخرین مسابقه‌های‌ هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال برگزار شد که یک باخت و یک تساوی برای مهرعظام به همراه داشت. نونهالان مهرعظام «الف» با یک گل مقابل شاهین فراز شکست خوردند و مهرعظام «ب» هم با نتیجه یک بر یک مقابل جاویدان به تساوی رسید. 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.