نگار یعقوبی بعد از حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان: مهرعظام کمک کرد تا دیده شوم

اولین مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی برگزار شد که نگار یعقوبی از تیم مهرعظام هم در این اردو حضور داشت؛ بازیکنی که تجربه تمرین کنار ستاره‌های تیم ملی را برای خود فرصت مناسبی می‌داند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛نگار یعقوبی، بازیکن مهرعظام که به اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان دعوت شده بود، اولین تجربه حضور و تمرین کنار بزرگان فوتسال را فوق العاده می‌داند. او بعد از چند روزی تمرین در اردوی تیم ملی گفت:«برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و توانستم تجربه تمرین کنار ستاره‌های تیم ملی فوتسال را به دست بیاورم. قبلا هم چند باری به اردوی تیم ملی رسیده بودم اما در رده سنی زیر 14 سال، زیر 16 سال و زیر 20 سال. در حالیکه این بار به لطف حضور در تیم مهرعظام و حمایت‌هایی که صورت گرفت، به سوپرلیگ رسیدم و فرصتی فراهم شد تا مربیان تیم ملی بزرگسالان من را ببینند.»

بازیکن تیم فوتسال دختران مهرعظامادامه داد:«اردوی خوبی بود. خوشبختانه ستاره‌های تیم ملی برخورد خیلی خوبی با من داشتند و کمک کردند که بیشترین استفاده را از این چند روز تمرین ببرم.» 

یعقوبی امیدوار است که به ترکیب اصلی تیم ملی برسد:« هدفم این است که بتوانم با حضور در ترکیب تیم مهرعظام بدرخشم و خودم را ثابت کنم. البته که همه چیز بستگی به تصمیم سرمربی تیم ملی دارد اما آرزوی من حضور در رقابت‌های سطح اول آسیا و جهان با تیم ملی است. امیدوارم با درخشش در تیم مهرعظام نظر سرمربی تیم ملی را برای رسیدن به ترکیب اصلی جلب کنم.»

نگار یعقوبی با اشاره به نتایج تیم فوتسال دختران مهرعظام در سوپرلیگ گفت:«تیم مهرعظام برای اولین‌بار در سوپرلیگ حضور دارد. اکثر بازیکنان تیم جوان هستند و تجربه حضور در چنین مسابقاتی را نداشتند. ما کم نگذاشته‌ایم و همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا در نیم فصل دوم اوضاع تغییر کند. ما در این چند هفته تجربیات زیادی به دست آورده‌ایم و حتما در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب می‌کنیم.»   

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...