نوجوانان مهرعظام، آماده رقابت با حریفان آسیایی/هم‌گروهی ایران با کره جنوبی، تایلند و هند


تیم فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران که در مرحله نخست قهرمانی آسیا، سه بازیکن مهرعظام را در ترکیب داشت، در مرحله دوم با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و هند همگروه شد.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا امروز ( ۲۸ اردیبهشت ماه) در مالزی برگزار شد و نوجوانان دختر ایران با گروه جنوبی، تایلند و هند در گروه A قرار گرفتند.
گروه A: کره جنوبی، تایلند، ایران و هند
گروه B: استرالیا، بنگلادش، ویتنام و فیلیپین
مرحله دوم این مسابقات از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۵ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۲) برگزار می‌‌شود که البته هنوز میزبان این رقابت‌ها مشخص نشده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا ظرف چند روز آینده از بین سه کشور کره جنوبی، تایلند و یا هند،  یکی را به عنوان میزبان این مرحله از رقابت‌ها معرفی می‌کند.
قرار است اواخر خرداد ماه و بعد از امتحانات مدارس، مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان آغاز شود که این دعوت از اردو در قالب طرح استعدادیابی انجام می‌شود.
با توجه به عملکرد خوب بازیکنان مهرعظام، پیش بینی می‌شود برای این مرحله نیز تعدادی از بازیکنان باشگاه از کانون‌های مختلف مهرعظام از سوی شادی مهینی، سرمربی تیم ملی زیر 17 ساله‌ها به اردو دعوت شوند.
در این روزها دختران کانون‌های مختلف مهرعظام که شرایط سنی دعوت به اردو را دارند و در دو سه مرحله قبل و در قالب طرح استعدادیابی، توسط مربیان تیم‌های ملی دیده شده‌اند، تلاش می‌کنند توانایی‌شان را به سرمربی تیم ملی ثابت کنند.

اخبار روز

سایر