باشگاه مهرعظام و فدراسیون کارگری تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

نشست رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام و سرپرست فدراسیون ورزش کارگری با محور امضای تفاهم‌نامه همکاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ حجت پهلوان یلی، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری ایران با حضور در دفتر باشگاه مهرعظام، با علی کفاشیان رئیس هیات مدیره باشگاه دیدار کرد. در این نشست، دو طرف به بحث و تبادل نظر درباره همکاری مشترک پرداختند و در مورد امضای تفاهم‌نامه بحث و تبادل نظر کردند.

مشارکت مهرعظام در بازسازی و تجهیز یکی از مجموعه‌های تحت اختیار فدراسیون کارگری در رشت یکی از موضوعات مهمی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در صورت امضا و اجرای این تفاهم‌نامه، کانون رشت باشگاه مهرعظام می‌تواند فعالیت‌های خود را به صورت متمرکز ادامه دهد و آموزش 800 عضو خود در دو بخش دختران و پسران را در این مجموعه دنبال کند. این مجموعه دارای چمن طبیعی و مصنوعی، سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده است.

در صورت توافق نهایی، کارمندان و کارگران شرکت‌های فرآوری و ساخت و پایا کلاچ (از شرکت‌های زیر مجموعه عظام) نیز می‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

کفاشیان درباره این جلسه گفت: «در صورت توافق نهایی و امضا تفاهم‌نامه می‌توانیم از امکانات یکدیگر در شهرهای مختلف استفاده کنیم. در گام اول هم بحث در اختیار گرفتن یک مجموعه ورزشی متعلق به وزارت کار در شهر رشت مورد بررسی قرار گرفته که باید برآوردهای لازم درباره هزینه‌ها و مدت زمان اجاره انجام شود و در صورت تایید نهایی، به مرحله اجرا و انعقاد قرارداد برسد.»


اخبار روز

سایر