مهرعظام، میزبان مس در هفته پایانی سوپر لیگ فوتسال

تیم فوتسال بانوان مهرعظام در هفته چهاردهم و پایانی سوپر لیگ میزبان تیم مس رفسنجان است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته چهاردهم و پایانی سوپر لیگ فوتسال بانوان روز شنبه (هفتم بهمن) با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای تهران، نطنز، شهریار و اسلامشهر برگزار می‌شود. فدراسیون به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات کافا رقابت‌های سوپر لیگ را دو هفته زودتر تمام می‌کند، به همین دلیل هفته پایانی روز شنبه برگزار می‌شود.

در جریان رقابت‌های این هفته، دختران مهرعظام در اسلامشهر و در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف تیم سوم جدول رده‌بندی یعنی مس رفسنجان می‌روند. مهرعظام برای رها شدن از قعر جدول نیاز به کسب امتیاز از این مسابقه دارد و تیم مس رفسنجان هم برای رسیدن به رده دوم جدول رده‌بندی به دنبال پیروزی در این مسابقه است.

در دیگر دیدار هفته تیم نفت و پالایش آبادان، قهرمان زودهنگام مسابقات، میهمان شاهین نطنز است. نفت و پالایش آبادان با کسب ۳4 امتیاز از ۱3 مسابقه هفته گذشته قهرمانی خود را قطعی کرد. به همین دلیل هم برد و باخت در این مسابقه برای نفتی‌ها تعیین کننده نیست اما این مسابقه برای شاهین نطنز اهمیت ویژه‌ای دارد. شاهین برای حفظ جایگاه دومی، باید در خانه خود نفت و پالایش را شکست بدهد.

در یکی دیگر از مسابقات این هفته، رایزکو صفادشت در خانه از ملی حفاری پذیرایی می‌کند. این مسابقه شاید کم اهمیت‌ترین رقابت این هفته باشد؛ رایزکو با 15 امتیاز در رده ششم است و ملی حفاری با 17 امتیاز پنجم است. رایزکو با برد در نهایت بتواند جای ملی حفاری را بگیرد و با باخت هم در همان رده ششم می‌ماند. ملی حفاری هم اگر برنده باشد جایگاهش هیچ تغییری نمی‌کند.  

در آخرین مسابقه هفته هم نوا آمل در تهران میهمان سایپا است. نوا از قعر جدا شده اما جایگاهش متزلزل است و سایپا هم در رده چهارم است.

برنامه بازی‌های هفته چهاردهم:

شنبه (7 بهمن)

ساعت ۱۱

مهرعظام _________________ مس رفسنجان 

نفت و پالایش آبادان  __________________ شاهین نطنز

رایزکو صفادشت __________________ ملی حفاری ایران

سایپا ________________  نوا آمل

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.