حضور مهرعظام در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

تیم فوتبال مهرعظام در لیگ دسته اول جوانان کشور شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور در حالی از مهرماه شروع می‌شود که نماینده مهرعظام در این مسابقات شرکت می‌کند.

حسین اشرف، مدیر کانون کاشان باشگاه مهرعظام با اشاره به در اختیار گرفتن امتیاز نماینده کاشان در لیگ دسته اول ایران گفت:«بعد از سه سال سرمایه‌گذاری باشگاه مهرعظام در رده پایه و فعالیت آکادمیک، تیم‌داری یکی از اهداف مهم باشگاه است تا فرصتی برای نوجوانان آموزش دیده در شهرهای مختلف فراهم شود.»
او ادامه داد:« این تیم با هزینه شخصی یکی از علاقه‌مندان به فوتبال و حمایت‌های مسئولان ورزشی و شهری کاشان قریب به 10 سال در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران فعالیت کرده است. با توجه به اینکه مالک این تیم در سال جاری قصد تیم‌داری نداشت، به طور موقت امتیاز این تیم در اختیار باشگاه مهرعظام قرار گرفت تا در فصل جاری فوتبال ایران حضور داشته باشد. با توجه به اینکه این تیم نماینده کاشان بوده، قرار است این تیم متشکل از بازیکنان فصل قبل و همچنین بازیکنان مستعد در کاشان به فعالیت‌اش ادامه دهد و بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه 15 هزار نفری کاشان برگزار کند.»
اشرف با بیان اینکه هدف از حضور تیم مهرعظام در لیگ جوانان، میدان دادن به استعدادهایی است که در کانون‌های مهرعظام آموزش دیده‌اند، گفت:«از تمامی کانون‌های باشگاه مهرعظام می‌خواهیم که استعدادهای خود را به کانون کاشان معرفی کنند تا این تیم با بازیکنان پرورش یافته در مهرعظام در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور داشته باشد.»
مسابقات لیگ دسته اول جوانان فوتبال ایران از مهرماه شروع می‌شود و 16 تیم در دو گروه هشت تیمی با هم به رقابت می‌پردازند. دو تیم اول هر گروه به طور مستقیم و تیم سوم با پلی اف به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند.

اخبار روز

سایر

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان استان گیلان با انجام دو دیدار به پایان رسید. تیم فوتسال بانوان مهرعظام رشت با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل پارگوم تالش شکست خورد‌ تا با ایستادن در رده چهارم مسابقات به کارش پایان بدهد.

در دیگر دیدار هفته پایانی تیم کیامیدان لاهیجان با نتیجه چهار بر صفر از سد همشهری خود اقبال امین لاهیجان گذشت و با کسب ۹ امتیاز از سه بازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

مهرعظام رشت در پایان این رقابتها با یک تساوی و دو شکست در رده چهارم قرار گرفت. این مسابقات با حضور چهار تیم کیامیدان و اقبال امین لاهیجان، مهرعظام رشت و پارگوم تالش برگزار شد.

بدین ترتیب تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات مناطق کشور را به دست آورد.
مسابقات فوتسال بانوان استان گیلان بعد از انصراف تیم هیات فوتبال کوچصفهان این مسابقات با حضور مهرعظام رشت، پارگوم تالش، کیامیدان و اقبال امین لاهیجان برگزار می شود.