مائده نجفی: در دور برگشت نتایج بهتری می‌گیریم/ حضور مهرعظام در سوپرلیگ من را به تیم ملی رساند

اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که مائده نجفی از تیم مهرعظام نیز در این اردو حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی برگزار شد که تیم مهرعظام هم یک نماینده در این اردو داشت. بعد از نگار یعقوبی که در اردوی قبل شرکت کرد، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال برای اردوی دوم از مائده نجفی دعوت کرد تا او را کنار بقیه بازیکنان محک بزند.

البته نجفی قبل از این هم یک‌بار این تجربه را به دست آورده بود اما دومین حضورش در اردوی تیم ملی را متفاوت‌ از قبل می‌داند. او می‌گوید: «به روزهای پایانی اردوی تیم ملی فوتسال بانوان رسیدم اما این چند روزی که در اردوی تیم ملی گذراندم از بهترین روزهای زندگی‌ام بود. به این فکر می‌کردم به روزهایی که آرزویش را دارم، نزدیک شده‌ام. دومین حضورم در تیم ملی کمی متفاوت بود چون در روزهایی به تیم ملی دعوت شدم که شاید انتظارش را نداشتم به همین دلیل بیشتر از قبل سعی کردم از حضور کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی استفاده کنم.»

این بازیکن فوتسال مهرعظام که این روزها در سوپرلیگ حضور دارد، ادامه می‌دهد: « برای اردوی اول هم نگار یعقوبی دعوت شد که این موضوع از کیفیت بالای تیم مهرعظام حکایت دارد. البته من پارسال هم یک‌ بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما به مسابقات اعزام نشدم. به همین دلیل هم وقتی اردو تمام شد، فکر کردم که دیگر شانسی برای رسیدن به تیم ملی ندارم اما امسال وقتی همراه مهرعظام در سوپر لیگ حاضر شدم، تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم تا باز هم این فرصت را به دست بیاورم که در تیم ملی باشم. این‌که بتوانم در کنار ستاره‌های تیم ملی تمرین کنم، انرژی و انگیزه مضاعفی به من می‌دهد و حتما این انرژی روی عملکرد تیم‌ام و سایر بازیکنان هم تاثیر دارد.»

مائده نجفی به شرایط تیم مهرعظام هم اشاره می‌کند و می‌گوید: «تیم جوانی داریم و با انگیزه‌ بالا برای تیم بازی می‌کنیم. در دور رفت نتیجه خوبی نگرفتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم. نیم فصل اول نتایج برای مهرعظام خوب رقم نخورد اما برای نیم فصل دوم با توجه به تجربه‌ای که کسب کردیم، تیم متفاوتی می‌شویم.»

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان مهرعظام، لژیونر شدن را بزرگترین آرزویش می‌داند:« بزرگترین آرزوی هر بازیکنی در فوتسال، لژیونر شدن هست. دوست دارم حضور در یکی از بهترین تیم‌های خارجی را تجربه کنم اما قبل از آن باید شایستگی‌های خودم را در تیم ملی ثابت کنم.»

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...