بازیکن مهرعظام در فهرست سرمربی تیم ملی/ نگار یعقوبی به تیم ملی فوتسال دعوت شد

سرمربی تیم ملی فوتسال در حالی 22 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است که نام نگار یعقوبی، بازیکن مهرعظام نیز در این فهرست دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ از سوی فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال ، نگار یعقوبی، بازیکن مهرعظام به اردوی تیم ملی دعوت شد. 

نگارسادات یعقوبی، مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، هما آقایی، کیمیا رحیمی‌نیا، فرشته کریمی، فرشته خسروی، فاطمه رحمتی، مهتاب بنایی، سحر زمانی، نسترن مقیمی، الهام عنافچه، مارال ترکمان، محدثه محمدی، زهرا لطف آبادی، سارا شیربیگی، زینب کرمی، مریم سید، فهیمه قنبری، زیبا افروغ، نسرین فمی و مهدیه محمودی‌نیا نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

تمرینات تیم ملی فوتسال در حالی از جمعه (سوم آذر) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود که بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید عصر روز پنجشنبه (دوم آذر) خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. 

تیم فوتسال مهرعظام برای اولین‌بار به سوپرلیگ رسیده و این حضور فرصتی شده است تا بازیکنان این تیم زیر ذره بین مربیان ملی قرار گیرند.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...