مسابقه دوستانه بین دختران فوتسالیست سنندج

کانون سنندج برای حفظ آمادگی و ایجاد انگیزه در بین دختران فوتسالیست خود، یک دیدار دوستانه برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون کردستان باشگاه مهرعظام که در چند ماه گذشته فعالیت قابل توجهی داشته است، بعد از مسابقه دوستانه‌ای که در دیواندره برگزار کرد، یک مسابقه دوستانه نیز بین دختران فوتسالیست خود گذاشت. این بازی بین دو تیم از دختران کانون سنندج برگزار شد تا هم مربیان شناخت بهتری از وضعیت فنی بچه‌ها داشته باشند و هم دختران نوجوان سنندج که عضو خانواده مهرعظام هستند، با انگیزه بیشتری تمرینات‌شان را دنبال کنند. 

کانون کردستان که در دو شهر سنندج و دیواندره فعالیت می‌کند، برای استفاده بهتر اعضایش از فضاهای ورزشی، از چند مجموعه ورزشی مجزا در نقاط مختلف  استفاده می‌کند. سالن شهید چمران و سالن گولان دو مجموعه‌ای هستند که در اختیار اعضای سنندج قرار گرفته است. در هر یک از این سالن‌ها تعدادی از اعضای کانون سنندج فعالیت می‌کنند که در همین راستا  یک مسابقه دوستانه فوتسال بین دختران سالن شهید چمران و سالن گولان برگزار شد؛ دیداری با برتری سه بر صفر سالن شهید چمران همراه شد.

کانون کردستان از اوایل سال 1402 فعالیتش را شروع کرد و در حال حاضر 750 نفر عضو دارد. این اعضا در دو بخش دختران و پسران و در سه رشته فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

 


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...