دو پیروزی برای مهرعظام قزوین در فوتسال نونهالان

مهرعظام قزوین که در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت کرده است، در هفته ششم این رقابت‌ها دو برد و یک باخت را به دست آورد.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ بازیکنان مهرعظام در هفته ششم مسابقات فوتسال پسران قزوین «جام فجر» دو برد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند. 

در رده سنی زیر ۱۰ سال تیم مهرعظام قزوین در چهارمین مسابقه خود با نتیجه چهار بر دو مقابل پیام محمدیه شکست خورد. تیم زیر ۱۰ سال مهرعظام قزوین در چهار مسابقه خود صاحب دو برد، یک مساوی و یک باخت شده است و با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

در رده سنی زیر ۱۱ سال تیم مهرعظام قزوین در ششمین بازی خود مقابل پیام محمودیه قرار گرفت و با نتیجه پنج بر صفر از سد این حریف گذشت. این تیم هر شش بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و با 18 امتیاز در رده نخست جدول ایستاده است. 

تیم زیر ۱۳ سال مهرعظام قزوین نیز این هفته اولین برد خود در این مسابقات را به دست آورد. این تیم در هفته ششم مقابل زیاران قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. این تیم تا هفته ششم؛ فقط چهار بازی انجام داده و به یک برد، دو تساوی و یک شکست رسیده است. تیم زیر 13 سال مهرعظام قزوین با پنج امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...