مسابقات فوتسال سه جانبه در زاهدان / قهرمانی برای دختران مهرعظام

رقابت‌های فوتسال سه جانبه دختران در زابل با قهرمانی مهرعظام به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال دوستانه در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر (گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای ارتش) با حضور سه تیم از جمله مهرعظام زاهدان در شهرستان زابل برگزار شد. 

در رقابت‌های رده سنی نونهالان سه تیم مهرعظام زاهدان، ارتش زابل و زابل “ب” حضور داشتند و در رده سنی نوجوانان هم سه تیم مهرعظام زاهدان، ارتش زابل و شهرک علی اکبر با هم به رقابت پرداختند.

دختران مهرعظام زاهدان در رده سنی نونهالان دو مسابقه را تیم‌های ارتش زابل و تبم زابل ب برگزار کردند که با یک برد و یک مساوی توانستند عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

دختران نونهال مهرعظام در دیدار نخست به مصاف تیم ارتش زابل رفتند که این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. در دیدار دوم مهرعظام زاهدان مقابل زابل “ب” با نتیجه پر گل چهار بر یک برنده و به عنوان تیم نخست معرفی شدد. 

در رده سنی نوجوانان هم مهرعظام با یک برد و یک تساوی توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. 

تیم مهرعظام زاهدان در دیدار نخست با نتیجه سه بر یک تیم شهرک علی اکبر را شکست داد. مسابقه دوم هم بین تیم مهرعظام و ارتش زابل با تساوی دو بر دو به پایان رسید که با توجه به تساوی تیم‌های زابل و شهرک علی اکبر، تیم کانون مهرعظام زاهدان به مقام قهرمانی این مسابقه سه جانبه دست یافت. 


اخبار روز

سایر