مسابقات فوتسال بانوان بیرجند / مهرعظام با دو تیم در جام فجر

مهرعظام بیرجند با دو تیم «الف» و «ب» در رقابت‌های فوتسال دختران این شهر شرکت کرده است. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال دختران بیرجند «جام فجر» در حالی با حضور شش تیم در سالن شهید قاسمی  آغاز شده است که تیم مهرعظام «الف» و مهرعظام «ب» در هفته اول این رقابت‌ها برابر رقبای خود صف‌آرایی کردند.   

مهرعظام «الف» روز جمعه دو مسابقه برگزار کرد که یک برد و یک شکست حاصل تلاش این تیم بود. مهرعظام «ب» هم دو مسابقه را پشت سر گذاشت که هر دو مسابقه را واگذار کرد.

در مسابقه سوم دو تیم کانون مهرعظام با هم روبرو شدند که مهرعظام «الف» برنده از میدان خارج شد.

این مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور تیم‌های مهرعظام «الف» و «ب» ، امید نود، بزرگسالان نود، ابومسلم و جزیره برگزار می‌شود. تیم مهرعظام «الف» به قید قرعه در بازی اول مقابل ابومسلم قرار گرفت که با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. این تیم در دومین مسابقه خود مقابل بزرگسالان نود ایستاد که این دیدار را چهار بر صفر واگذار کرد. سومین مسابقه خود را هم با مهرعظام «ب» انجام داد که در این رقابت چهار بر صفر به پیروزی رسید.

مهرعظام «ب» علاوه بر شکست مقابل مهرعظام «الف»، در دو دیدار دیگر برابر امید نود و ابومسلم بازی را واگذار کرد. 

این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که رده سنی برای تیم‌های شرکت کننده آزاد است و برخی تیم‌ها با بازیکنان رده امید و بزرگسال در مسابقه‌ها حضور دارند؛ مانند تیم نود. این در حالی است که مهرعظام بیرجند با دو تیم در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.  

اخبار روز

سایر